Bezoekers

Volgers

dinsdag 21 december 2021

Wat eten we met kerst.

Wat eten we met kerst?

Tja dat wordt in ene keer een heel luxe probleem als het restaurant waar je zou gaan eten met kerst zijn deuren moet sluiten. We gaan het internet eens afstruinen om te kijken wat er mogelijk is.
Vorig jaar gingen we onze maaltijden afhalen bij een restaurant in de buurt maar dat is nu gesloten. Maar er zijn er meer ..............

Zelf koken ga ik nu niet aan beginnen. Een keukenprinses ben ik nooit geweest tenminste niet voor liflafjes. Laat mij maar stampotten maken, heerlijk 😊
Mams komt eten en die houdt van liflafjes dus dan op zoek naar liflafjes.

Ik heb ze snel gevonden, besteld en betaald. Mams trakteert 😀
We hebben gekozen voor een vijf gangen menu met tonijn, kreeft en livar met allerlei frutsels er om heen.

Ben benieuwd. Het zal vast wel heerlijk zijn en lief kan gewoon rustig aan doen en hoeft zich nu niet in een strak pak te worstelen.

Zo heeft ieder nadeel zijn voordeel.





6 opmerkingen:

  1. Goed en snel geregeld en meteen een ondernemer geholpen. Leuk dat je moeder van liflafjes houdt.

    Ik sta zelf wel graag in de keuken en experimenteer graag maar in stamppotten ben ik dan niet zo goed omdat ik er zelf niet van houd. Heb graag alles apart op bord en niet als een massa

    Geen idee wat we eten met kerst, er ligt nog een kalfstong in de vriezer en aangezien we maar met ons beiden zijn hoeven we geen rekening te houden met mensen die daar van griezelen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk Lot. Je kunt nu helemaal los gaan met de kalfstong. Wij zijn tweede kerstdag met ons tweetjes en Frits had graag een rollade. Ik heb hem vandaag in de vriezer gestopt. Dat is dus ook weer geregeld met ijs na. We maken er wel wat van.

      Verwijderen
  2. Voor de eerste kerst heb ik kip gekocht en voor de tweede kerst biefstuk, waar ik champignonroomsaus bij maak. Een beetje groente en frietjes erbij en dat is voor ons genoeg. Ik heb nog gekeken om iets bij een restaurant te bestellen, maar daar was ik te laat mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mevrouw W. is het al zo druk? Ongelooflijk. Jullie gaan ook lekker eten toch, tenminste het klinkt goed allemaal. Laat het jullie smaken.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.