Bezoekers

Volgers

donderdag 30 december 2021

Bloedstollend

Gisterenmiddag ben ik niet meer productief geweest. Nu hoeft dat natuurlijk ook niet alle dagen. Nog even gechat met een eenzame, alleenstaande neef die sinds dit jaar weduwnaar is en heel vervelende kerstdagen heeft gehad. Hij schreef dat hij blij was dat die "rot dagen" eindelijk voorbij waren. Hij was niet lekker en de huisarts was er geweest. Hij kreeg Prednison voorgeschreven en er zou een corona-test worden afgenomen. Ik dacht meteen, "alweer iemand besmet"  Hoe hij besmet is geraakt kreeg ik niet te horen want er komt alleen maar thuiszorg over de vloer. Hoe dan ook en wie je dan ook besmet heeft, hij heeft het misschien. Ik zal er vandaag weer eens naar vragen.
Mijn "verdrietige meisje" heeft haar eerste afspraak bij de psychiater gehad. Of het iets goeds voor haar heeft gebracht weet ik nog niet.

Gisteren was ik er eigenlijk ook niet zo voor in de stemming om contact te zoeken. Eerst vandaag maar eens met lief naar de cardioloog.

Gisterenmiddag wel nog een bestelling bij de bakker gedaan want mams vindt oliebollen zo heerlijk en morgenmiddag ga ik naar haar toe met natuurlijk zakken lekkernijen want mams had een hele bestelling voor me. Lief vroeg al wie er allemaal bij haar op visite kwam, uhhhhh ikke en verder niemand 😁 en ik eet maar 1 oliebol hoor voor de gezelligheid. Ik moet toch een beetje op mijn calorieën letten en samen met Lief wil ik ook nog wel een oliebolletje eten.
Morgenvroeg dus maar eerst even langs de bakker met mijn boodschappen kar 😂😂

Gisterenmiddag ben ik na deze bezigheden op de bank neergestreken en heb een prachtige drama serie op Netflix bekeken. Tjonge, jonge wat was die mooi.


The Girl from Oslo.
Als de Noorse Pia met enkele Israëlische vrienden door de Sinaï-woestijn reist, wordt ze ontvoerd door aanhangers van de terroristische groepering IS. Ze wordt gedreigd gedood te worden, wanneer gevangengenomen IS-leden niet worden vrijgelaten. Pia's moeder is een Noorse diplomaat, die naar het Midden-Oosten reist zodra ze van de ontvoering van haar dochter heeft gehoord. Ze vertrouwt op oude vrienden en een groot geheim om haar dochter te helpen bevrijden.

Als je een middagje niets te doen hebt dan kan ik je deze film van harte aanbevelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.