Bezoekers

Volgers

vrijdag 10 december 2021

Booster

Gisteren was het jaar 1948, 1949 en 1950 aan de beurt om een afspraak te mogen maken voor de booster-prik.

Heb je geen uitnodigingsbrief dan mag je alleen online een afspraak maken en dat was binnen 5 minuten gepiept. Op zaterdag 18 december mag manlief zijn prik gaan halen. Maar ik wil ook. Ik ben van 1953. 

Online ging dat niet lukken ondanks dat er steeds wordt gezegd dat je partner mee mag. Het was gewoon onmogelijk dus eens bellen maar zodra ik mijn geboortedatum doorgeef wordt de verbinding verbroken. Ik moet nog even geduld hebben. Mijn jaar is nog niet aan de beurt en daar kan ik het dan mee doen.

Op het moment houd ik alles goed in de gaten en als ik dan zie dat 1953 een afspraak mag maken dan ga ik toch meteen bellen. Misschien mag ik dan ook de 18de mee.
Ik verwacht dat 1953 vandaag nog of anders morgen een afspraak mag gaan maken.

Wordt vervolgd.
Update: vandaag is 1951 en 1952 aan de beurt. Dat wordt nog 1 dag wachten voor mij.

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Las net je reactie pas op mijn reactie gisteren.
      Partner van 1945 heeft de uitnodigingsbrief nog steeds niet.
      Weet eigenlijk niet of ik geluk hebt gehad er was geen enkel probleem toen ik belde en ik ben van 1950 en was toen nog niet aan de beurt maar wel partner.
      Dus als je vandaag belt komt het vast wel goed.
      De GGD wil zoveel mogelijk mensen prikken nog dit jaar en samen komen gaat gewoon sneller

      Verwijderen
    2. Lot, ik zal moeten wachten tot morgen om mijn afspraak te kunnen maken. Ik ben van 1953. Nog eventjes geduld.

      Verwijderen
  2. Ik ben van 1967 en kom niet eens in aanmerking volgens mij. Hopelijk verandert dat nog want ik werk met grote groepen jonge mensen en het is erg lastig om altijd afstand te houden. Bovendien lopen veel leerlingen en studenten door de school met hun mondkapje op half zeven en lijkt het hen niet zo te boeien allemaal. Gelukkig bijna vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mevrouw Niekje je zult zeker nog aan de beurt komen alleen niet meer dit jaar. Sterkte en probeer gezond te blijven.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.