Bezoekers

Volgers

zondag 12 december 2021

Het is gelukt

Gisteren mocht ik een afspraak maken voor mijn 3 de prik. 1953 en 1954 waren aan de beurt. Vanaf 11 uur mocht je inloggen. Ik ben altijd aan de vroege kant dus vanaf 10.45 uur begon ik al eens te bellen maar er was  niet door te komen zo druk was het en er werd geadviseerd om online een afspraak te maken. Maar ook online lukte het nog niet op het jaartal 1953. Je bent ook veel te vroeg zei manlief.

Ik bleef het online proberen en Frits belde  iedere keer weer het nummer en in ene keer had Frits beet. Het was nog niet eens 11 uur 😂 en toch kregen we al contact. 

Na een boel vragen te hebben beantwoord was mijn vraag of ik samen met manlief mee mocht op 18 december maar helaas dan was alles vol geboekt. Op 22 december was nog plaats. Als we samen wilden komen dan kon dat wel op 22 december. "Nou nee doe maar niet", zei ik. Geprikt is geprikt en wat maakt het uit om 2 keer er heen te gaan. Een keertje extra rijden is ook geen ramp. Zover is het niet.

Later las ik dat er vanaf 11 uur storing was bij de GGD en er geen afspraken meer gemaakt konden worden. Fffffffff, had ik even geboft .........

Onze afspraken staan in ieder geval en we zijn er dol blij mee.





6 opmerkingen:

  1. Ik ben ook van 1953. Mijn man (1947) had de afspraak al staan op 28 december. Ik heb gebeld, wel een tijd in de wacht gehangen, maar nu kunnen we samen op 20 december. Ben er wel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lianne, dat is nog eerder dan gepland. Dat is echt boffen. Frits is van 1950 en mag 18 december dus die gaan we maar niet later inplannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou het is in ieder geval gelukt en als het niet te ver is niet zo vreselijk om 2x te rijden. Meestal is het wel met iets anders te combineren, in mijn geval ga ik graag naar kringloopwinkels in een andere stad

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij zijn allebei van 1954 en kunnen 27 december. Ik zal blij zijn als de prik gezet is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lot, we rijden misschien 15 minuten naar de prikplek enne ......... we komen dan langs de Intratuin.
    Mieke, wij zijn ook blij als we geprikt zijn vooral omdat Frits voor 4 januari een operatie heeft staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik belde vorige week... Die dag zou mijn jaargang worden opengesteld. Ik belde al om 10.55, zag ik later. Ik kreeg vrijwel gelijk verbinding, ging door het hele automatische riedeltje heen, toen moest ik mijn geboortejaar opgeven, en verdorie:
    "U bent nog niet aan de beurt, dit gesprek wordt nu beëindigd."
    Toen heb ik het 's avond maar on-line gedaan... Kreeg drie locaties op, waarvan één op 8 minuten fietsen van hier. En nu is-ie binnen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.