Bezoekers

Volgers

maandag 13 december 2021

Mijn gouden meisje

Gisterenavond belde mijn gouden meisje W.

Komende week gaat ze oma worden van een kleindochter. Spannend!!!!!! Het wordt haar tweede kleinkind. Drie maanden geleden werd ze oma van een kleinzoon (zoontje van haar zoon) en nu komt nummertje twee, het kindje van haar dochter.
Op 3 maanden tijd 2 keer oma worden, wat een feest.

Mijn gouden meisje zou komende week komen poetsen maar we hielden een slag om de arm in verband met de bevalling.
De dochter van het gouden meisje kreeg gisteren te horen dat ze positief is samen met haar man. Nu is de dochter niet gevaccineerd, haar man wel. 

Toen de dochter pas zwanger was werd het afgeraden om zwangere vrouwen te vaccineren vandaar.
Mijn gouden meisje kan pas komende zaterdag getest worden. Ze heeft nog geen klachten maar blijft nu thuis in quarantaine.

Wat een ellende toch voor het moedertje in spé.
De bevalling zou woensdag gaan plaatsvinden en hoe dat nu allemaal verder gaat is nog de vraag. De jonge ouders in spé zullen samen op een kamer in het ziekenhuis in quarantaine gaan om daar de bevalling af te wachten. Als het kleintje geboren is zal ze meteen getest worden op corona.
Het is me toch wat.  Kom je net op de wereld gaan ze al met een wattenstaafje in je neus peuteren maar ja het zal toch moeten gebeuren.

Het gaat een heel spannende week worden voor mijn gouden meisje.

2 opmerkingen:

  1. C. geeft heel wat gedoe op alle fronten. Maar mooi dat ze samen in quarentaine mogen in ziekenhuis.

    Mijn meisje komt vanmiddag en is hard nodig door operatie aan mijn vinger kan ik weinig kracht zetten enschoonmaken

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.