Bezoekers

Volgers

woensdag 22 december 2021

Mijn boosterprik

Vandaag is het dan eindelijk de grote dag dat ik mijn booster-prik mag halen. Mijn afspraak stond voor 9.15 uur maar ik dacht bij mezelf dat ik beter wat eerder kon gaan en dat was maar goed ook.

Toen ik de priklocatie naderde zag ik al een file staan bij het MECC in Maastricht waar ik mijn prik kon halen. Een parkeerdek stond al helemaal vol en dus werd ik doorgestuurd naar P5, de parkeergarage. Ook daar reden de auto's stapvoets naar binnen.


Eenmaal binnen en de auto geparkeerd te hebben kon ik doorlopen naar de priklocatie. Ook daar sloot ik weer aan in de lange rij. Zo schuifelden we allemaal door van het ene hokje naar het andere. Onze gezondheids verklaring laten zien en de prikafspraak op de telefoon en zo verder naar de prik mevrouw en daarna naar de ruimte waar je 15 minuten mag gaan zitten. Dat heb ik maar achterwege gelaten want vorige keer ging het ook allemaal goed. Wel ontdekte ik daar dat ik geen prikbewijs had gekregen. Na hier en daar rondvragen kwamen we tot de conclusie dat niemand dat had gekregen. Op hoop van zegen dan maar en kan ik het toch binnenkort aan mijn QR-code toevoegen en anders heb ik een probleem en ik niet alleen maar al die mensen die vanmorgen geprikt werden.

Alles was wel keurig geregeld. Petje af voor de organisatoren want dat mag ook wel eens gezegd worden.


5 opmerkingen:

  1. Bij ons werd een stickertje met de mededeling dat we moderna hadden gekregen op de gezondheidsverklaring geplakt. L

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben ook niets gekregen. Stel dat voor ons was had vacinatieboekje bij zich en daar werd wel een stempel ingezet.

    Viel me wel op dat er minder administratief gedoe was dan d eerste 2 keren.

    In de QR app staat nog steeds meer tweede vacinatiedatum, misschien komt die boosterdatum er dan wel bij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het meteen even nagekeken. Je kan in de QR app rechtsboven op + klikken dan dan met digiD weer inloggen. Na controle staat er bij mij dat ik 3 prikken heb gehad.

      Verwijderen
    2. Je moet deze inderdaad zelf toevoegen in de app. Bij mij kon dat niet direct, maar na iets van anderhalve week pas.

      Verwijderen
    3. Klopt. De mijne kon ik er vanavond al toevoegen.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.