Bezoekers

Volgers

dinsdag 25 januari 2022

De Kist

Ooit het programma De Kist gezien?

Vroeger keek ik er geregeld naar maar nu had ik het al een hele tijd niet meer gezien totdat ik gisteren toevallig op die zender terecht kwam en zag dat Caroline van der Plas de gast was. De uitzending was opgenomen in Deventer en mijn Lief als echte Deventenaar zijn aandacht was gewekt en we bleven kijken.

Wat een dappere vrouw is dat. Ik heb nooit geweten wat zij een ellende achter de rug heeft in de laatste 2 jaren.
In 2019 begon alle ellende. Haar partner werd ziek en overleed aan alvleesklierkanker. Een paar maanden later overleed haar beste vriend aan corona en een paar maanden daarna overleed haar broer ook aan corona. Vreselijk! Wat een verdrietige tijden moeten dat voor haar geweest zijn. Haar man overleed net voor de corona-tijden en hoe eenzaam moet ze niet geweest zijn. 
Ze vertelde erover hoe ze met deze verliezen is omgegaan en hoe ze er nu nog mee omgaat.

Wat een moedige vrouw.

De uitzending is nog terug te zien bij tvblik.nl



1 opmerking:

  1. Heb de uitzending terug gekeken na jou schrijven, maar inderdaad een sterke vrouw. Indrukwekkend! Ik krijg nu toch een ander beeld van haar dat stoere is misschien wel een valkuil.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.