Bezoekers

Volgers

dinsdag 4 januari 2022

Gelukt!!!!!!!

Gisteren hebben we dan een dag Tongeren gehad. Om zes uur liep de wekker af en tegen kwart over zeven vertrokken we.
Het was nog helemaal donker buiten.

Bij de balie waar we ons moesten aanmelden in het ziekenhuis werd mij al meteen vertelt dat ik echt niet mee naar binnen mocht. "Maare, mag ik mijn man dan niet even naar de afdeling brengen?" "Nee, dat mag niet." 
Dat viel me wel even tegen dus afscheid genomen in de hal en daar ging Lief in zijn uppie op zoek naar de afdeling D1 waar hij zijn tent mocht opslaan.

Zelf zocht ik een plaatsje op in de hal. Haalde mijn leesboek te voorschijn en het wachten ging beginnen. Wat kan wachten lang duren. Het was 8 uur, wat kon ik allemaal gaan doen??????? Voorlopig dus maar lezen en zo nu en dan een app-je krijgen van Lief.

Tegen 11 uur zocht ik het restaurant op want ik was wel toe aan koffie en een broodje en tegen 12 uur appte Lief mij dat hij alles achter de rug had. 

Hij moest alleen nog los gekoppeld worden van een boel elektrische draden en van het infuus en dan zou hij naar het restaurant komen. Ik nam nog maar een flesje water om de tijd door te komen.

Het werd een uur, het werd twee uur en daar kwam Lief. Helemaal gelukkig want de Cardioversie was gelukt na de tweede keer. Hij had heerlijk geslapen en er helemaal niets van mee gekregen.

 

We hebben nog een heerlijke kop koffie genomen op de goede afloop en vandaag ben ik als een echte Maastrichtenaar en ook nog een katholieke een kaarsje gaan opsteken in de kapel van de Sterre der Zee om haar te bedanken voor de goede afloop.

Eind januari nog eens langs de cardioloog en wie weet kunnen we alsnog in februari naar het zuiden naar de zon en is een Ablatie niet meer nodig. Afwachten maar.

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat het zo goed gegaan is en ook fijn dat restaurant nu wel open is, was vorig jaar waarschijnlijk ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Lot in België zijn de eetgelegenheden open. Je moet wel je QR-code laten zien.

      Verwijderen
  2. Dat is goed nieuws!
    In Brugge in het ziekenhuis werd het restaurant op 1 november gesloten (coronamaatregelen). Je hebt dus geluk dat het in Tongeren wel open is, toch zeker als je zo lang moet wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mevrouw W. wij wonen dichtbij de grens van België en daar kun je nog uit eten met de QR-code. Ik hoorde van Nederlanders dat ze er met de kerst ook gingen eten.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.