Bezoekers

Volgers

woensdag 19 januari 2022

Lief en de Action

Gisteren ben ik met Lief naar onze nieuwe Action geweest.  Ik moest hem compleet mee sleuren want Lief bevindt zich weer ergens in zijn dip.
Zijn hartritme rijst zo nu en dan weer de pan uit net als zijn bloeddruk en de onregelmatigheid. De tablet voor dat soort kwalen die gehalveerd werd gaat Lief weer volledig innemen. Laten we hopen dat het helpt.
Daarbij deed Lief zijn been weer goed zeer. Iets wat zijn humeur nu ook niet bepaald goed deed dus weer aan de Predinson voor 7 dagen.  

Gelukkig gaat het lopen nu weer beter en zodoende vond ik het wel kunnen en sleurde ik Lief mee naar de Action waar het altijd wel weer leuk is om even te snuffelen en het schijnt de grootste winkel te zijn in Maastricht dus hij moest maar eens even mee.

Nou ik heb het geweten want Lief bevond zich nu op een plek waar het wel een speelgoedwinkel voor hem leek vooral op de afdeling van de snoertjes en stekkertjes, ledlampjes enz enz.
Een nieuwe opvouwbare emmer voor in de camper moest mee en een lasapparaatje want er moesten nog twee draadjes aan elkaar gelast worden in de camper. Ik zag Lief gewoon vrolijk worden van al die hebbedingetjes.
Misschien kan een bezoek aan de Action wel op recept van de huisarts. Ik geloof dat een pilletje niet zo goed had gewerkt gisteren als het winkel bezoekje. 

Vandaag gaan we nog eens terug 😅. Deze keer niet om therapeutische redenen maar om een draadloze computermuis om te ruilen want Lief vindt die zo handig in de camper. Volgens mij ligt er nog eentje in de camper maar voorruit, Lief heeft het even nodig ❤


7 opmerkingen:

  1. Mag ik even lachen om je blogje? Blij worden bij de Action, ik wordt het niet, koop er wat ik wil en kijk niet verder. Soms ga ik naar de Big Bazar en vind die leuker en rustiger dan de action. Maar geloof dat ze failliet zijn.

    Maar gelukkig is jou lief ervan opgeknapt en vooral afgeleid van zijn lichamelijke zaakjes.
    Mijn lief is eergisteren uitgegleden buiten en op rug terechtgekomen, deed ook heeeel erg zeeer hoooor. Ja dan kan je een dag alleen maar lezen op de laptop. Af en toe geloof ik dat dingen ook een heel leuk ecxuus is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Lot ach die arme lief van jou. Heeft er geen blijvende gevolgen aan over gehouden? Heel veel beterschap. Bij ons in de buurt is geen Big Bazar vandaar dat wij al blij worden van de Action hihihi.

      Verwijderen
    2. Retail therapy noemen ze dat in het Engels, ik ga voor mijn dosis naar de HEMA!

      Verwijderen
    3. Grappig dat daar in het Engels een naam voor is!

      Verwijderen
    4. @Het is ook bekend dat ontevreden dames graag gaan winkelen. Zouden ze soms ook niet lekker in hun velletje zitten? Eigenlijk heb ik daar nooit zo bij stilgestaan.

      Verwijderen
  2. Heerlijk blogje en fijn dat je lief opknapt van de Action ;-)
    Ik had hetzelfde gisteren bij de Action. Ik werd er helemaal blij van om daar weer even te mogen rondlopen na 1 maand lockdown. Ik bedacht me wel: het is toch wat dat je zelfs in de Action al blij kunt worden! Fijn wat gescharreld tussen de spulletjes. Ik kocht 2 kleurboeken voor de kleintjes die ik gisteravond cadeau gaf toen ik daar kwam eten. Kleindochter van 1,5 vond het kleurboek met Pooh beer geweldig, niet om in te kleuren, maar om in te 'lezen'.
    Gisteren trouwens ook in de kringloop geweest en ook dat vond ik héérlijk. Er mochten maar 5 gelijktijdig naar binnen, maar ik was nummer 2 en er kwamen ook geen mensen bij. Heel rustig.
    Ik kan er erg van genieten om weer eens ergens anders te zijn dan in de supermarkt of bij de drogist.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Aaf na de lockdown knappen we toch maar weer heerlijk op van zo'n uitje. Heerlijk!!! Gewoon eens even wat anders zien, toch. In een tuincentrum heb ik dat ook terwijl ik helemaal geen tuin meer heb. Hahaha.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.