Bezoekers

Volgers

donderdag 6 januari 2022

Mams is jarig

Vandaag is mams jarig. 93 Jaar wordt ze. 


Het wordt weer een lockdown-feestje. Niet het idee van mams want zij wil het liefst een groot feest maar het is nu eenmaal niet anders.
Mijn schoonzus is gisteren geweest en wij gaan vandaag. Gisteren heeft ze al een grote ballon met een kaart gekregen. Via Greetz had ik hem bij haar laten bezorgen. Vandaag nemen we een heerlijke taart mee.

Mams is 93 jaar geleden geboren als oudste kind van vijf. Na haar werd er nog een zus geboren en drie broers. Nu zijn ze nog met z'n drieën over.

Mams kwam uit een warm en hecht gezin maar door de jaren heen werden de relaties onder de broers en zussen steeds slechter. Ik denk dat de karakters totaal niet met elkaar overheen kwamen of misschien wel te veel. Meerdere dominante karakters kan niet, dat botst. 

Toen de lievelingsbroer van mams 24 jaar geleden plotseling overleed op 64 jarige leeftijd was dat een groot verdriet voor haar. Haar zus overleed 5 jaar geleden op 85 jarige leeftijd. 
Mams heeft nog 2 broers. Een broer is 76 jarige en haar jongste broer is 72 jaar.
Veel contact is er niet meer tussen hun. Jammer is dat.

Maar vandaag is het feest en zetten Lief en ik de bloemetjes samen met mams buiten zover dat mogelijk is.


6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met mams! Jammer van dat contact met de broers. Maar soms gaat het zo. Ik heb geen contact meer met mijn broer, is jammer. Helaas is het ook beter zo. Gelukkig heeft je moeder wel leuk contact met jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met dat heugelijke feit en zeker jammer dat er geen contact meer is met broers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al is de dag voorbij, toch nog mijn gelukwensen voor 'mams'. Ik hoop dat de afgelopen dagen voor haar erg plezierig geweest zijn, ondanks dat het contact met haar familie verwaterd is.
    Nog veel genoegen gwenst de komende tijd en uiteraard geldt dat ook voor je man.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Bedankt allemaal voor jullie felicitaties. Mams heeft een fijne dag gehad en genoten van de aandacht.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.