Bezoekers

Volgers

maandag 17 januari 2022

Verdrietig meisje

 Afgelopen zaterdag ben ik naar mijn verdrietige meisje geweest.


Ik vond haar iets beter uitzien en ook ietsje fitter dan de laatste keer. Ze heeft nu medicijnen en ze had zelfs 6 uurtjes geslapen in plaats van de 3 uurtjes die ze normaal slaapt. Ook de slaap medicijnen waren aangepast en zodoende sliep ze iets langer.

We hebben gepraat en gepraat. Kopje koffie erbij. Ik heb haar zelfs zien lachen na een koddig verhaal van mij.

Ze vond het zo fijn dat ik geweest was dat ze 's avonds nog eens een appje stuurde om me te bedanken. Ach dat arme verdrietige meisje toch. Ik heb haar beloofd dat ik komende zaterdag weer kom. 

We kennen elkaar al langer dan 40 jaar met een tussenpauze van 20 jaar maar we pakken de draad weer gewoon op en dat is nu in het voordeel. Ik weet een beetje hoe ze in elkaar zit en het fijne is: we begrijpen elkaar zo goed!!


3 opmerkingen:

  1. Iemand die luistert is het allerbelangrijkste wat er is. Fijn dat je er voor haar kan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig dat het iets beter met haar gaat en heel erg fijn dat jij er voor haar bent.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.