Bezoekers

Volgers

vrijdag 4 februari 2022

After life

Op het moment volg ik op Netflix de serie After Life. Het is een komedie/drama. Meer komedie dan drama vind ik. Vanmiddag heb ik zitten schudden van het lachen. 

Ricky Gervais speelt de journalist Tony van de lokale krant  Tamburry Gazet.
Hij is in diepe rouw nadat zijn vrouw Lisa is overleden aan borstkanker. Hij kampt met depressieve en suïcidale gedachten. Uiteindelijk besluit hij toch te blijven leven omdat zijn hond, een Duitse herder, anders zal verhongeren.
Hij zegt en doet alles waar hij zin in heeft want hij heeft verder lak aan alles en dit zorgt soms voor ontzettend lachwekkende situaties.

Er zijn al 3 seizoenen van zag ik dus ik kan nog even verder gaan met genieten van deze lachwekkende serie.



5 opmerkingen:

  1. Ik vind het eerder een serie met een lach en een traan.
    Niet lachwekkend ,maar ook ontroerend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Dorothes, dat is het ook. Op zijn tijd ontroerend hoe verdrietig hij is maar daarna is het lachen. Hij heeft altijd van die prachtige antwoorden klaar.

      Verwijderen
  2. Hoi Ellen, ik ben een fan van Ricky, in eerste instantie kende ik hem alleen van The Office, lang gelden inmiddels. Nu heb ik ook veel stand-up shows van hem gezien en altijd moet ik enorm lachen. Waarom ik nooit aan After Life ben begonnen?? Geen idee! Maar morgen ga ik, wanneer ik op de loopband sta op de sportschool en daarna op de fiets, er aan beginnen. Ik kijk op de sportschool altijd series en heb momenteel niets bijzonders te kijken. Dank voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ Mevrouw Niekje, de serie is zeker de moeite als je fan van hem bent. Wat een man. Geweldig.

      Verwijderen
  3. Laatste serie vond ik niet zo leuk maar de laatste aflevering maakte het allemaal goed. Heel ontroerend allemaal. Vond het ook niet echt om te lachen meer een glimlach en een traan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.