Bezoekers

Volgers

donderdag 10 februari 2022

Blij

Wat een leuke reacties kreeg ik hier gisteren en wat een super ideeën. Heel leuk om te lezen 👍

Het is alweer donderdag vandaag en buiten ziet het er weer grijs uit.

Lief wilde een you-tube filmpje kijken van mensen die net als wij geregeld met de camper op pad gaan en wij volgen hun. Ze zijn voor 10 dagen naar zuid Frankrijk. 
Ze hadden zo genoeg van het grijze weer dat ze besloten er even op uit te gaan. Ik zag beelden van hun onderweg in Frankrijk. Wandelen in leuke dorpjes en toen zag ik zon, heel veel zon en zee.

Het begon meteen vreselijk te kriebelen bij mij en stelde Lief voor dat als we een week verder zijn en hij voelt zich goed na de Ablatie we er ook gewoon even vandoor gaan. Ik kan de spullen wel bij elkaar zoeken en het bed is al opgemaakt 😄

In 2 dagen kunnen we in zuid Frankrijk zijn. We wonen al helemaal in het zuiden dus Nederland hoeven we niet meer door.  En daar dan even heerlijk bij komen van alles. Al is het maar 1 of 2 weken.
Wij zijn sinds we niet meer werken gewend om maanden weg te gaan en zijn helemaal vergeten dat we ook 1 of 2 weken weg kunnen 😎. Lief was er meteen voor te vinden.

Het maakt onze vooruitzichten weer een beetje leuk.
Eerst morgen naar het ziekenhuis in Genk voor de voorbereidingen voor maandag. Eerst de Anesthesist daarna de scan van het hart en niet te vergeten de bekende neuswisser 😁

6 opmerkingen:

  1. Veel plezier met de voorbereidingen Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Dank je wel Mariet, het begint allemaal bij de voorpret toch :)

      Verwijderen
  2. Groot gelijk, hoor. Even een andere omgeving doet vaak wonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, fijn om zo'n uitje te plannen en naar uit te kijken, geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.