Bezoekers

Volgers

vrijdag 11 februari 2022

Ziekenhuis Genk

Vandaag gaan we naar het ziekenhuis in Genk.


We hebben een afspraak staan om 13 uur met de anesthesist daarna wordt er een scan gemaakt en  sluiten we af met een corona-test en wie weet nog een kopje koffie.

Het is maar ongeveer 20 km van ons vandaan. Dat valt dus mee.
Jaren geleden zijn we er eens geweest. Maar eens kijken of we er de weg nog weten. Vooral ik moet goed opletten want ik moet maandag en dinsdag die weg rijden en wegen zijn voor mij net een puzzel. Ik kan de weg ergens heen maar moeilijk onthouden. Ik verdwaal nog net in ons eigen huis. De navigatie is voor mij een uitkomst dus dat moet wel lukken.

Lief zal wel eerst ingeschreven moeten worden. Het werkt daar allemaal een beetje anders dan bij ons.

Eerst checken of we alles bij ons hebben. Zorgpas, paspoort, lijst van de medicijnen en de uitnodiging en natuurlijk niet te vergeten de mondkapjes. Dat zal het wel zijn denk ik.

Nog even koffie drinken en dan op pad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.