Bezoekers

Volgers

maandag 7 februari 2022

Een bezig dagje

Wat een weer gisteren en wat een regen viel er uit de lucht. In de avonduurtjes vielen er zelfs een paar harde donderslagen vergezeld van een felle bliksem.  Februari en dan onweer in de lucht. Het moet niet gekker worden.

Eenmaal in bed kon ik de slaap niet vatten. De onrust begint vat op me te krijgen. 

Waren we al maar een week verder dat zou ik veel prettiger vinden. Ik weet uit ervaring dat ik pas weer goed slaap nadat alles achter de rug is. 
We doen het er maar even mee.

Vanmorgen mijn poetsochtend gehad met mijn "gouden meisje" Alles ziet er weer spic en span uit en kan er weer tegen. 

Lief ging even naar de stalling waar de camper staat. We waren er al een tijdje niet meer geweest maar alles was in orde. De accu's stonden er nog goed bij en waren goed op spanning. 
Lief nam nog een paar spulletjes mee die thuis klaar stonden om een keertje mee te nemen zodat ze thuis niet meer in de weg zouden staan. Deze week worden er nog wat nieuwe aankopen thuis bezorgt zoals een nieuw bijzettafeltje voor buiten. Altijd handig als je even ergens onderweg wil stoppen op een mooi plekje om een kopje koffie te drinken. Dan komt er nog een buitendouche, handig om je even af te spoelen als je gezwommen hebt en een extra waterpompje. 
Die waterpompjes gaan vaak ergens onderweg stuk en dan moet je zien dat je een camper-winkel vindt die die dingen verkoopt. Het is ons al twee keer gebeurd. Een keer in Frankrijk en een keer in Spanje. Altijd handig dus om er eentje in voorraad bij je te hebben.

Toen Lief weer thuis kwam van het even camper-opsnuif-gevoel heeft hij de ramen thuis extra aandacht gegeven want als dat zonnetje schijnt dan zie ik hoe die roepen, bijna schreeuwen voor een wasbeurt. Ons "Gouden meisje" bofte dus 😅 en konden we nog even een extra kopje koffie samen drinken want nadat ze bij ons klaar is moet ze weer naar haar werk. 
Wij kunnen nu weer ongestoord naar buiten kijken 😁
Prettig geregeld toch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.