Bezoekers

Volgers

zaterdag 19 februari 2022

Wat neem ik mee

Gisteren eens de zomerkleding opgezocht en gekeken wat ik er van mee wilde en kon nemen als we vertrekken. Ik heb zo'n bekende Action-tas en die mag vol voor Lief want hij roept altijd: "wat denk je dat dat allemaal weegt!!" 
Tja een bekende roep van heel veel camper-mannen tegen hun vrouwen.
 


Het blijft moeilijk want wat heb je nodig?

Lange broeken voor als het te koud is, driekwart broeken voor een zonnetje met wind. Want wind kun je hebben in de winter in het zuiden. Harde, frisse wind. 
Dus ga je dan uit de wind zitten en smelt je zowat weg in de zon dus korte broeken heb ik ook nodig.

Dan krijg je hetzelfde euvel met de bovenkleding.
Topjes, blousjes met korte mouwen en lange mouwen, een trui en vooral een vest en een bodywarmer. Deze laatste is ideaal voor op de fiets als er zon en wind is.

Dan heb ik nog een donsjack met capuchon die ook weer ideaal is onder allerlei weersomstandigheden. 
Als ik dan zo bezig ben dan raakt mijn Action tas al snel gevuld. 
Misschien nog een beetje proppen en dat vest dan dat er niet inpast? 

Dat leg ik boven op de tas en trek het aan als we vertrekken 😊 Zo kan ik dat weer mooi mee smokkelen zonder gemor. Dat is in plaats van die ene kilo die ik ben afgevallen..........

4 opmerkingen:

  1. Wat een goede stok achter de deur, hoe minder je zelf weegt, hoe meer je kunt/mag meebrengen, haha. Ik wens jullie alvast een goede reis en veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eigenlijk mag ik niks meenemen maar onderweg wordt er altijd om iets gevraagd.
    Ik mag dus niks meenemen maar moet wel alles bij me hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, lekker bezig met plannen en pakken... voorpret!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.