Bezoekers

Volgers

woensdag 16 februari 2022

Weer thuis.

Gisterenmorgen kreeg ik een app'je van Lief dat ik hem tegen 10 uur mocht komen ophalen dus ik op mijn gemakje douchen, boterhammetje maken, theetje drinken ...... hรฉ even tijd voor mezelf.

Dat was niet van lange duur want net toen ik zat te genieten van mijn kopje thee hoorde ik gepiep op mijn telefoon. Een app'je van Lief. "Ik heb de kleren al aan. Je mag ook eerder komen."  mijn antwoord was natuurlijk "ik kom er zo aan." Snel, snel die thee op drinken en de rest wat nog te warm was maar door de gootsteen. Schoenen aan en richting Genk.

Kreeg ik onderweg ook nog een omleiding iets wat mij eigenlijk niet moet overkomen want dan ben ik mijn ingestudeerde route weer helemaal kwijt. Ik heb het al eens eerder geschreven, wegen en ik gaan zelden samen ๐Ÿ˜
Gelukkig stond de navigatie ook aan op mijn telefoon van google en die werkt perfect. Hij geeft alles up-to-date aan en ook omleidingen. Geen enkel probleem dus en ik zat weer snel op de juiste weg. Google en ik komen er samen wel uit.

Aangekomen in het ziekenhuis waren de parkeerplaatsen bomvol. Ongelooflijk want het is een super grote parkeerplaats zowel boven als ondergronds maar wie zoekt zal vinden en ik zocht en vond ๐Ÿ˜Š

Aangekomen op de afdeling stond Lief al met zijn jas aan en alle spulletjes in zijn koffertje. "Niets vergeten, Liefje?" 
"Nee, alles zit in mijn koffertje en ik heb ook al alle papieren en medicijn-recepten." Die Lief had niet stil gezeten ๐Ÿ‘

Thuis stond nog een grote doos met cadeautjes op Lief te wachten. Hij was afgelopen maandag met de post gekomen van de kleinkinderen nog voor de verjaardag van opa. Eerst een kopje koffie want daar was Lief wel heel erg veel van te kort gekomen ๐Ÿ˜ en daarna cadeautjes uitpakken.

Wat werd Lief verwend. Tekeningen, een schilderij met verf-handjes erop, een fotoboekje met de laatste foto's, een mooie kaart, koekjes voor de koekjesmonster-opa, chocolade en enige poppetjes met wiebel hoofdjes ๐Ÿ˜.


Die gaan mee de camper in stelde ik al meteen voor, kunnen ze heerlijk wiebelen als we onderweg zijn ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Lief heeft heerlijk rustig aan gedaan. Thuis knap je nog het beste op denk ik en wat heel voornaam is. Lief heeft heerlijk geslapen vannacht.

6 opmerkingen:

  1. Wat gaat dat toch allemaal snel tegenwoordig hรจ.Dat is echt anders dan vroeger. Fijn dat je man er weer is

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ klopt Bertiebo, super snel. De buurman van mijn man vertelde dat ze tegenwoordig alles met robots doen. Klein sneetje nog maar aan de buitenkant en de rest gebeurd binnenin met de robot. Dat scheelt toch weer een stuk om te genezen.

      Verwijderen
  2. Dat is ook weer achter de rug! Een omleiding... dat zal je altijd zien! Gelukkig is het tegenwoordig met al die apparaten met navigatie een stuk makkelijker dan vroeger.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Mevrouw W. ik zou niet meer zonder navigatie kunnen. Voor mij de uitvinding.

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. @dank je Margriet voor het compliment. Ik zou er van gaan blozen maare dat valt wel mee hoor.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.