Bezoekers

Volgers

zondag 27 maart 2022

Laatste dag.

Vandaag onze laatste dag. Morgen weer naar huis.

De bedden verschoond. Dan zijn die vast klaar voor de volgende trip 😉


De volgende trip zal half april zijn als we samen met de broer van Frits en schoonzusje naar Veendam gaan.

We hebben dus weer goede voorruit zichten.

Lief heeft de garage van de camper weer eens helemaal uitgemest. Kijken wat er niet meer mee hoeft en wat echt wel en dat heb ik binnen gedaan. Alle kastjes en alle plankjes heb ik nagekeken. Ik vond nog ergens oude bonnetjes en boekjes die zo de prullenbak in konden. Lief vond nog een paar schoenen die hij ooit als reserve meenam en ook die, hupsakee de prullenbak in. De zolen waren helemaal versleten en dat kan niet meer maar ze zaten zo lekker 😕.

Zo kwam het dat ik aan het eind van de ochtend met een vuilniszak vol naar de container liep om de rommel weg te gooien en daarna was er een heerlijk koel glas cola zero.


Vanmiddag hadden we "vrij" en zijn nog even het leuke plaatsje gelopen maar nu een andere richting uit.


Een kerkhof waar ik weer even moet kijken.



Een tulpenboom voor een gedeelte al in bloei.



De gevel van onderstaand huis en dan zie ik dat dit huis al in 1555 is gebouwd.


Deze kelderluiken aan de buitenkant zie je hier nog heel veel. Als ze open staan en ik er even in kan kijken zie ik allemaal klei op de grond. De tijd heeft hier stil gestaan denk ik.

Zet je geluid aan en je hoort rustige geluid van het water.

Het was weer een heerlijke wandeling. 
Onze stapjes en trappen hebben we weer gehad vandaag. Als we weer thuis zijn zullen deze wandelingen weer verleden tijd zijn. We nemen ons steeds voor om iedere dag een stukje te lopen maar we doen het gewoon niet. Steeds hetzelfde zien gaat vervelen. S
Even geduld en we mogen weer 😊



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.