Bezoekers

Volgers

donderdag 31 maart 2022

Sneeuw?

Eigenlijk is morgen mijn weegdag maar ik kon het vanmorgen niet nalaten om toch een kijkje te nemen op de weegschaal. Het vakantiepond is er weer af, jippie. Ik dacht het al want vannacht ben ik er wel 3 keer uit gemoeten voor een sanitaire stop. Meestal is dat voor mij een teken dat het goed gaat.😀 
Nu volhouden en dat gaat zeker lukken als je resultaat ziet.

Vanmiddag naar mams, eens kijken hoe het daar is en oei dan gaan we vast koffie drinken en niet alleen koffie maar iets lekkers erbij en daar moet ik verder maar niet bij nadenken. Morgen ga ik dan ook maar liever niet op de weegschaal staan. Dat kan me dan meteen in een dip doen belanden. Struisvogel spelen op zijn tijd mag heus wel.

Het weer is toch helemaal van slag. Sneeuw!!!!! Bij ons in het zuiden nog niet maar in het oosten van het land vallen de vlokjes. Mijn schoonzus schreef vanmorgen dat er net niet genoeg viel om een sneeuwpop van te kunnen maken 🙈
Bij ons ziet het er weer grijs uit. Ik ben ergens "blij" dat mijn verdrietig meisje dit niet meer hoeft te zien want ze vond het vreselijk triest.
Ik las bij overwinter vrienden die nu nog in Spanje zijn dat het sinds 1920 niet zo'n slechte, natte winter was geweest.

Mijn app van Polarsteps zegt dat ik nog 23 nachtjes moet slapen en dan mogen we weer richting Veendam. Kan ook dat het iets eerder wordt maar dat zien we nog wel.

Wat een luxe als je met pensioen bent. Ik ben nu 3 jaar bij huis en nog altijd geniet van deze luxe.


6 opmerkingen:

  1. Ja pensioen is luxe, dst vind ik ook. Ik heb ook niet hoeven wennen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Netjes hoor die halve kilo! En nu door! Brrrr hoop dat het hier in de Randstad meevalt als ik morgenochtend opsta, maar ben op het ergste voorbereid. Wat lijkt me dat heerlijk als het eenmaal zo ver is: PENSIOEN!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Pensioen is heerlijk. Niets MOET maar MAG.
      Niet meer om zes uur mijn bed uit want dat vond ik echt niet leuk. Jouw tijd komt ook nog. Jij hebt nu als voordeel dat je nog lekker jong bent :)

      Verwijderen
    2. Dat kan ik alleen maar volmondig beamen. Sinds najaar 2013 ben ik met pensioenen het voelt nog steeds als een zelfgekozen vakantie. Voor mij was het ulttieme vakantiegevoel altijd "niks moet en veel mag"

      Verwijderen
    3. @Willem lekker genieten maar.

      Verwijderen
  3. Ja, pensioen is heerlijk. Ik ben sinds 2016 op pensioen ... nog geen moment spijt van gehad.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.