Bezoekers

Volgers

vrijdag 1 april 2022

Geduld ........

Toen ik vanmorgen wakker werd bleef het aan me knagen. Het is vrijdag en dat is nu eenmaal mijn weegdag gebak gehad of niet.

Zou ik of toch maar niet. wegen?
Ik ben er maar gewoon op gaan staan met in mijn gedachten een paar onsjes meer. Dat viel mee want er waren een paar onsjes af. Hiep, hiep, hoera!

Nog even en ik ben in totaal 4kg kwijt.

Ik werd er overmoedig van en dacht dat ik best die broek aan kon die een maatje minder is want die hangt al in mijn kast 😂😂 

Dat werd natuurlijk een tegenvaller.

Hij paste in zoverre dat als ik hem dicht had ik er buikpijn van kreeg. Geen goed idee dus om een hele dag in zo'n broek rond te gaan lopen. Misschien moet hij nog een beetje uitwijden want dat heb je vaak met een nieuwe broek. Ook als hij net uit de was komt kan hij zo strak zitten. Eerst maar eens een uurtje aanhouden om hem daarna zonder resultaat weer netjes terug in de kast te hangen.

Nog even geduld ............

2 opmerkingen:

  1. Broeken die strak zitten - inderdaad nieuw of net uit de was - zijn heel erg triggerend voor mij. Ik heb dan het idee dat ik dikker ben geworden, zelfs al geeft de weegschaal aan van niet (!) en ik kan dan een eetbui krijgen want tóch al te dik! Echt bizar en nu ik dit weet zorg ik er voor dat ik geen hele strakke broeken meer koop. Of spijkerbroeken met voldoende stretch.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mevrouw Niekje, het zit voor een gedeelte tussen onze oren. Ik heb dat bijvoorbeeld als ik gezondigd heb. Daarna moet ik heel oppassen om niet helemaal de fout in te gaan want ik heb dan toch eenmaal al foute dingen gehad en dan kan dat er ook nog wel bij.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.