Bezoekers

Volgers

zaterdag 16 april 2022

Mooie dagen

Mijn reisboek over Zweden is binnen. 

Het is een mooi boekje. Een handzaam formaat en alle provincies staan er apart in beschreven met zijn highlights en bezienswaardigheden.
Ook staat er iets te lezen over de geschiedenis en dat vind ik ook wel fijn.

https://media.s-bol.com/7YRX0GmzypLr/57Q0Brv/488x840.jpg 

Ik weet totaal niets over het land of liever gezegd WIST want nadat ik in het boek ben begonnen te lezen ben ik alweer iets wijzer. Ik ben zelfs bezig met een lijstje te maken met de plaatsen en plekjes die ik absoluut wil zien.

En dan is het alweer paaszaterdag. De tijd vliegt. Vandaag komt de Picnic met zijn boodschappen en verder kunnen we genieten van het mooie weer.

Over wat we morgen eten hoef ik me geen zorgen te maken want we gaan een hapje uit eten met de familie.
Door de corona hebben we sommige mensen al een hele tijd niet meer gezien maar daar gaan we eens verandering in aanbrengen.

Morgenmiddag zie ik mijn schoonzus weer eens (vrouw van mijn overleden broer) met haar nieuwe vriend en een neefje, mijn bonusdochter met vriend en kleinkinderen en mams natuurlijk.
Daar gaan we eens een gezellige paasdag van maken.

Voor jullie allemaal, lieve lezers en lezeressen, hele fijne paasdagen met veel gezelligheid en veel zon. Geniet ervan!!!

2 opmerkingen:

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.