Bezoekers

Volgers

dinsdag 5 april 2022

Plannen

Wat een rot weer is het en dat blijft zo de hele week. Bah, bah, bah!!
En wat ga je dan doen met dit regenweer, tenminste ik in dit geval? 

Samen met Lief een route uitgestippeld door Nederland met de camper die we deze maand gaan maken samen met J en G. 
J is de broer van Lief en zijn vrouwtje G gaat natuurlijk ook mee. 

Ik heb er meen ik al eens hier op mijn blog over geschreven dat zij pas een camper hebben en nu gaan we samen op pad.

Vrijdag a.s komen ze naar ons toe en gaan we de plannen maken. 
Wanneer vertrekken we precies en dat soort dingen. Vanmorgen hebben we de route een beetje uitgezocht en de camper plaatsen genoteerd die we misschien gaan aandoen. 
Meestal komt er niet veel van terecht en veranderen de plannen. Dat is de luxe van een camperaar. Je kunt zo van richting veranderen maar een beetje richtlijn moet je wel hebben.



(klik op bovenstaande tekst)

Het enigste wat we zeker weten is dat we 26 april in Veendam moeten zijn om 8 uur en verder zien we het wel.




7 opmerkingen:

  1. "vrouwtje"? Je bedoelt het vast heel goed en aardig, maar ik vind dit zelf een nogal denigrerende verwijzing naar je schoonzus. Haar man is toch ook niet een "mannetje"?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Beste annoniem, het is lief bedoeld.

      Verwijderen
    2. haha.. ik geef mijn vader ook altijd op zijn kop voor zulke woorden! Laatst had hij het over een meisje en bedoelde hij een dame van in de 40! Soms is die man zo irritant, maar ik houd niet minder van hem hoor... het zal zijn leeftijd (bijna 80) wel zijn denk ik dan maar!

      Verwijderen
  2. Leuk om alweer nieuwe plannen te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ dat zijn weer voordelen van een pensionada :) We hebben de tijd aan ons zelf.

      Verwijderen
  3. Zalig, zulke plannen ! Wij hebben ooit een camper gehuurd om het eens uit te proberen.
    Twee weken Frankrijk. Ik vond het fantastisch; mijn echtgenoot vond het drie keer niks.....
    Zo jammer :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Dat is zeker jammer Betty. Ik ben altijd weg geweest van een camper. Mijn ex-man vond het ook helemaal niks dus geen camper. Als ik naar mensen hun verhalen luisterde over hun reizen met een caravan of camper dan liep me het water bijna uit de mond. Lief, mijn tweede echtgenoot is ook een camper-fan dus dat is helemaal boffen ;))

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.