Bezoekers

Volgers

vrijdag 20 mei 2022

Buren en buren

Vanmorgen liep ik met Lief in de supermarkt rond toen mijn telefoon ging. Het was de buurman van 4 hoog.

De lawaaiburen waren gisteren bij hun aan de deur geweest n.a.v. de mail van de huiseigenaar en buurman van 4 hoog wilde daar even verslag van doen.

Het meisje en waarschijnlijk de huurster, spreekt alleen Engels en dan in een super snelle versie. De buurman van 4 hoog kon het niet meer volgen en zei dat ook dus ging haar vriend de boel vertalen.
De vriend is een rustige jongeman maar het meisje is een felle, zei de buurman van 4 hoog. Nou daar weten wij alles van en hebben dat ook geregeld gehoord. Ze schreeuwt en gilt en huilt. 
Wie er met de deuren gooit kunnen wij niet zien. 
Misschien hoort het bij haar cultuur om emoties keihard de vrije loop te laten. 
Het meisje gaf te kennen dat zij niet verantwoordelijk zijn voor al dat lawaai.

Nou ik ben gewaarschuwd want als wij weer terug zijn zouden ze ook bij ons langs komen. Laat maar komen hoor. Ik ben er klaar voor.


Vandaag kregen wij ook nieuwe buren op de camperplaats en dat was weer heel gezellig. Het zijn volgers van onze Vlogs op YouTube en ook zij zijn op weg naar Zweden. Onze buurtjes zijn er al vaker geweest dus we hadden gesprek stof genoeg.
Of ze vanavond nog lawaai gaan maken????? Ik hoop het niet en denk het ook niet 😅😅


2 opmerkingen:

  1. Lawaaioverlast kan je woongeluk nogal verpesten. Ik weet er helaas alles van

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt helemaal Bertie. Als dat zo blijft dan overweeg ik zelfs om te verhuizen, bah.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.