Bezoekers

Volgers

woensdag 8 juni 2022

Diesel in Zweden duur?

Vandaag zijn wij begonnen aan onze Wildernis route in Zweden. De route is 500 km lang en we kunnen er zo lang of zo kort over doen als we willen.

Als eerste gingen we maar even bijtanken want je weet nooit wanneer je weer een tankstation tegen komt.

Diesel SEK 26,38 is omgerekend € 2,51 en dat vind ik best duur ondanks dat de regering er per 1 juni 0,12 af zou halen in Zweden. Ik ben die korting nog nergens tegengekomen vanaf 1 juni jl.


Water en lucht was wel gratis maar dat is meestal het geval. Tenminste het water. In Nederland weet ik uit ervaring dat je zelfs lucht moet kopen. Maar tja dat is in Nederland 😃

Maar misschien omdat de diesel zo duur is heeft Lief gedacht, ik ga voor een extra avond maaltijdje zorgen 😀


Ik zat heerlijk te lezen en Lief ging vissen.


En beet!!!!!!!!!!


Ach ............... arm visje. Leg hem maar weer snel terug in het water Lief. Vanavond eten we de zalm wel op die we in de winkel kochten 😂😂😂



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.