Bezoekers

Volgers

donderdag 9 juni 2022

Mijn keukenraam

Het leek mij altijd onwijs gaaf om een keukenraam boven mijn aanrecht te hebben. Het was een stille wens van mij.

In mijn 1ste huis had ik een keukenraam maar niet boven mijn aanrecht. Het keukenraam bevond zich naast de keukendeur die toegang tot de tuin gaf. Het was een keukenraam maar niet dat keukenraam. Ach wie weet kwam het er ooit nog eens van.

In mijn 2de huis had ik een keuken maar geen raam boven mijn aanrecht. Er was zelfs helemaal geen raam in mijn keuken. Het was eind 70-tiger jaren en de open keuken werden "hot". Ik had nu wel een open keuken en zelfs een vaatwasser. Dat was wel een hele luxe maar dat raam bleef ik jammer vinden.

In mijn 3de huis had ik eindelijk mijn raam boven het aanrecht en keek ik zo vanaf mijn aanrecht de tuin in en ik genoot ervan. Nu had ik eindelijk een raam boven mijn aanrecht maar geen vaatwasser.

In mijn 4de huis heb ik een raam boven mijn aanrecht en een vaatwasser. Ik maak vorderingen.

Nu sta ik te koken in mijn huis op wielen en heb ik een raam boven mijn aanrecht maar geen vaatwasser 😅😅. 

Ik heb nu wel een fantastisch uitzicht en wat die vaatwasser betreft ............ die mag je houden ❤



4 opmerkingen:

  1. Wel een keukenraam boven mijn aanrecht, maar zomers staat daar de hele dag de zon op dus blijft het rolgordijn dicht anders is het veel te warm.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooooo dat is jammer. Kun je er geen zonnescherm boven laten zetten?

      Verwijderen
  2. Ik vind een raam bij het aanrecht ook erg mooi, maar heb dit ook niet. Wel heb ik een prachtig uitzicht. Maar het jouwe is hier ook subliem!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nicoline dit uitzicht is ook geweldig maar eenmalig, helaas.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.