Bezoekers

Volgers

zaterdag 11 juni 2022

Heerlijke warme sokken.

Het zat Lief niet mee vandaag met het monteren van zijn video's. 

Normaal laat ik hem dan maar wijs alleen in gevecht met zijn filmbeelden. Maar vandaag moest ik wel erg veel geduld opbrengen. 
Beelden waren zomaar verdwenen van zijn scherm en tot overmaat van ramp deugde het filmprogramma ook niet. Nu hoor ik dat wel vaker maar een ander filmprogramma komt er toch niet in en ieder jaar wordt de nieuwe versie weer ge-upload.

Oké, moet je zelf weten denk ik dan. Ik had dat programma al lang aan de wilgen gehangen want zoveel geduld heb ik niet. Maar deze keer werd ik ook schuldig bevonden aan de mankementen die zich voordeden want ik had ook niet alles opgeschreven wat Lief moest weten over info bij de video's.
Ik zei nog, "lees mijn reisblog dan want daar vind je alles weer terug of kijk bij de Polarsteps." Dat viel niet in goede aard want ik moest nu niet denken dat hij dat ook nog allemaal ging opzoeken.

O, o, o die video's in elkaar zetten ffffffffffffff.
Lief heeft nu een nieuwe dikke kladblok met een pen erbij en hij mag alles opschrijven wat hij niet wil vergeten. Hij is toch weer verwend, niet dan?

Maar dat was nog niet alles want we stonden in de sneeuw en ik had het berekoud. Nu kon ik de kachel wel aanzetten maar gas tanken in het noorden van Zweden is een groot probleem. Het is gewoon niet te krijgen dus zuinig zijn.

Maar dat gaat me niet meer gebeuren hoor. Ik heb vandaag heerlijke warme wollen sokken gekocht en als ik het weer koud krijg dan trek ik ze aan.

1 opmerking:

  1. Ik moest wel een beetje lachen om het gemopper, dat hoort er allemaal bij! Gelukkig heb je je warme sokken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.