Bezoekers

Volgers

woensdag 22 juni 2022

Jaaaaaa !!

Vandaag hebben we weer een prachtige dag gehad. Mooie plaatsen bezocht, mooie natuur gezien en we hadden zon en dat maakte de hele dag goed.

Onderweg kwamen we een prachtig strand tegen met wit zand en azuur blauw water. Potverdikkie wat was dat mooi.
Het was wel fris maar ik zou en ik moest naar dat strand. 


Dan voel ik mij als een vis in het water en wat dachten jullie???????????
Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!  😂😂😂😂 Lief moest er mee lachen. "Als jij een strand ziet moet je altijd schelpen rapen." Lachte hij. Tja, het nu eenmaal mijn tic, Lief 💕


Ik heb ze mooi afgespoeld want ze zaten nog vol met zand. Wie weet wordt mijn verzameling nog aangevuld ................

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto van het prachtige strand. Ik kan me heel goed inbeelden dat jullie daar volop van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.