Bezoekers

Volgers

donderdag 16 juni 2022

"Mugg's"

Gelukkig is alles weer bij het oude na ons hachelijke avontuur van van de week. Zondag a.s. zal de video te zien zijn op ons youtube kanaal  (voor de liefhebber)

Toen ik Lief leerde kennen ging hij nooit de deur uit zonder fotocamera. Omdat ikzelf ook graag foto's maak zit dat er bij mij na 21 jaar ook helemaal ingebakken. Omdat Lief van de film is en te druk was op dat moment met het uitgraven van de camper dacht ik, daar ga ik nu eens een filmpje van maken. En zo is het gekomen ....... zou Wim Sonneveld zeggen als hij nog had geleefd.

Zondag a.s. zien jullie dus eigenlijk mijn filmpje 😇 dus kijken he lieve mensen 😅😂

Het enige wat we hebben overgehouden aan ons avontuur is de jeuk en bulten van al die muggen. Ik had er achter mijn oor wel 5 heb ik geteld en ook hebben ze gestoken door mijn haren op mijn hoofd. De arme Viking die ons hielp had er wel 100 op de achterkant van zijn trui zitten ffffffff.


Gelukkig had hij lange mouwen aan zijn shirt en ook een lange broek aan maar zijn petje moest steeds af en dan krabbelde hij zich over zijn nek en bijna kale koppie. Maar tja, hij wilde mijn muggenspray niet hebben. Meer kon ik niet voor hem doen.

Na afloop hebben we hem wijn mee gegeven voor thuis. "Red wine?  Ooo that's for my wife. She loves it." 

Gelukkig dan maar.

4 opmerkingen:

  1. Ik ga zeker kijken. Wat een avontuur. Gelukkig is het goed afgelopen. Groetjes, Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat er een goede afloop is, en zondag ben je de eerste , ik kijk altijd youtube-ers op de fiets op de sportschool! Zin in!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.