Bezoekers

Volgers

zondag 19 juni 2022

Sneeuw en ijs

Weer wat geleerd vandaag wat magnetische velden betreft 😊 Dank jullie wel voor de moeite die jullie genomen hebben. 😘

Wij zijn weer in de sneeuw beland. Nu in Noorwegen en we hebben zelfs meren gezien met nog een laag ijs erop. 


Niet te geloven. De mensen die hier wonen hebben dus altijd sneeuw en/of ijs in de buurt. In de winter is dat natuurlijk een hele dikke laag sneeuw van een paar meter. Ik heb ergens gelezen dat het wel 6 meter dik kan liggen.

Ik vind het mooi om te zien maar daar blijft het ook bij. Ik zo niet willen wonen. De natuur is tot nu toe grandioos maar een donkere winter met veel sneeuw en ijs is niets voor mij. Het wordt hier ook nooit warmer dan 13 graden. Zie je het al voor je? 
Nooit een zonnejurkje in je kledingkast of van die leuke slippertjes. Ik zou er echt depressief van worden maar nu geniet ik ervan en al helemaal als ik hoor hoe warm het is in Frankrijk, Spanje en zelfs in Nederland. Die warme, klamme nachten. Wij hebben er nu geen last van en slapen heerlijk diep weggedoken onder ons dekbed.

Maar nogmaals wat een prachtige natuur heeft dit land en ik denk dat we nog lang niet het mooiste hebben gezien. De Lofoten moeten een prachtig stukje zijn. Het schijnt een magisch en betoverende eilanden groep te zijn.

We gaan het beleven en jullie mogen het mee beleven.

6 opmerkingen:

  1. Jullie maken een prachtige reis. Eentje om nooit te vergeten. Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bernadette dat is het zeker. We genieten dan ook met volle teugen.

      Verwijderen
  2. Hier ook geen warme klamme nachten met airconditioning.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat bijzonder om te zien. Zou ook niks voor mij zijn hoor. Sneeuw en ijs in de winter en in de zomer lekker slippertjes aan en ijsjes eten. Voor alles is een tijd. Wij wonen in het westen van Nederland en daar was het prima uit te houden. Vrienden van ons waren op Pinkpop en daar was het behoorlijk warm begreep ik. Geniet nog van jullie mooie reis.
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Inge. Wij wonen in Maastricht en daar was het ook behoorlijk warm hoorde ik.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.