Bezoekers

Volgers

dinsdag 19 juli 2022

Belofte maakt schuld.

Vorige week schreef ik jullie over onze mobiele abonnementen van KPN en ik wil toch nog een update geven want er zijn mensen hier die in precies dezelfde situatie zitten.

Onze KPN app is nog altijd onveranderd. 25Gb in Europa. Ook na al de beloftes dat na de factuurdatum alles aangepast zou worden. Onze factuurdatums zijn 14 juli geweest en "ja mevrouw dan gaat de aanpassing van uw app op 15 juli in."   NIET DUS!!!!!!!!!

Het is nu de 19de en alles is nog bij het oude.

Nu hebben we wel ontdekt dat als we gewoon inloggen bij KPN dus niet in de app dat daar wel genoteerd staat dat we 50 Gb in de EU hebben dus we gaan er nu maar van uit dat het klopt.


Lief was via facebook gaan chatten met KPN en uiteindelijk werd daar weer de hele boel opnieuw gevraagd. Ze moeten dan weer alle gegevens hebben en daar worden wij echt zo moe van en daar houdt het dan nu eens op!

Ikzelf ben ook op facebook en ging ook eens chatten met KPN en eindelijk kreeg ik eens een eerlijk antwoord.

Dit was het antwoord:

Goedenavond Ellen, Ik ben bang dat mijn collega je verkeerd geïnformeerd, sorry daarvoor. De bundel voor gebruik in de EU wordt aangepast naar 50 GB op de dag dat je alle bundels weer worden aangevuld. Bij de meeste mobiele abonnementen is dat op de eerste van de volgende maand. Je kunt in de MijnKPN hoeveel dagen nog resteren. Weet je zo voldoende?
  
Was dat nu zo moeilijk. 
Nu heb ik nog een vraag gesteld dat ik een contract heb gekregen van juli 2021 en zo nergens kan terugvinden of ik nu daadwerkelijk 50 Gb krijg in de EU.

Ben benieuwd. 
Eigenlijk ben ik nu een beetje aan het jennen want ik weet dat als ik inlog het wel kan zien maar ik vind dat je mensen niet een contract kunt aansmeren van een jaar geleden en dat je het maar moet geloven allemaal en al helemaal bij KPN niet die me al zoveel hebben vertelt wat niet klopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.