Bezoekers

Volgers

dinsdag 12 juli 2022

Het gebroken groene hart.

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Een huisdier verliezen is altijd heel verdrietig 😓 en vooral op deze manier.

Gisteren schreef ik jullie over de verlenging van mijn KPN abonnement. Het was geregeld. Tenminste dat dachten we toen nog 😓

Als je een verlenging of een abonnement afsluit dan zijn ze er zo bij om mailtjes te sturen en sms berichten. Deze keer dus ook.

Afgelopen nacht om 0.05 uur kreeg ik zelfs een sms met de mededeling dat mijn bundel nu in ging. Lief die vannacht nog een keertje in zijn app had gekeken zag inderdaad de nieuwe voorwaarden. Onbeperkt bellen en sms'en. In Nederland "onbeperkt" (het juiste aantal Gb weet ik zo even niet) internet en internet binnen de EU 50 Gb.

Geweldig dus vanmorgen ik helemaal happy en ging meteen kijken in mijn app. Niks!!! Er was helemaal niks nieuws te zien. Mijn oude abonnement stond er nog. Lief ging even zijn Mijn KPN app showen maar ook daar was niks meer te zien van een nieuw abonnement.

Ondanks een sms en een mailtje dat vanaf nu mijn nieuwe bundel inging.
Weer gebeld met KPN en de juffrouw snapte er ook niets van maar ze zou het aan de betreffende afdeling doorgeven. Het zou aangepast worden.
In de late namiddag was er nog altijd niets aangepast in de app en weer gebeld met KPN. Ik word er onderhand erg kribbig van.

Lief had een juffrouw aan de telefoon die erg lang moest zoeken. Steeds zei ze, "ik ben even aan het zoeken ............" en daarna hoorde we een hele tijd niets meer. Nu weet ik dat je een klant steeds moet laten weten dat je er nog bent omdat hij niet ziet of je er nog bent maar de juffrouw zocht maar en zocht maar en wij wachten maar om haar niet te nerveus te maken en hopen dat ze de verbinding niet verbrak zoals bij ons eerste telefoontje gebeurde.

Het uiteindelijke verhaal wat ze ons vertelde was, 
KPN- " U kunt het niet meteen in de app zien. U moet wachten tot 1 augustus en dan ziet u dat de app is aangepast." 
Lief- "Maar juffrouw ik mag binnen 2 weken mijn contract verbreken en als ik moet wachten tot 1 augustus dan is die termijn afgelopen." 
UIteindelijk zei ze,
KPN-  "Ik leg u nu al 3 keer uit dat u pas vanaf 1 augustus de aanpassing kunt zien."
Lief-  "Juffrouw ik wil het nu zien. Mijn vrouw wil haar abonnement nu al annuleren maar mijn groene hart breekt." enz. enz. enz.

Om een lang verhaal kort te maken zover dat nog kan. Morgen ga ik KPN bellen en ik heb Lief gewaarschuwd dat ik niet mak zal zijn. Ik annuleer in ieder geval mijn verlenging als ik niet kan zien op hoeveel ik recht heb binnen de EU. Zelfs in mijn contract kan ik het nergens terug vinden. 

Ik wil KPN en het groene hart van Lief nog één kans geven. Als ik weer in Nederland ben dan zal ik een paar dagen voor de 1 ste van de maand gaan verlengen en zie ik dan de 1ste van de maand geen verbetering dan stap ik over naar een ander. Dan houd ik ermee op!!!!

Lief weet ervan en sputtert nog tegen en klaagt dat zijn abonnement dan duurder wordt. Ik heb hem gezegd dat als hij zich zo voor de gek laat houden hij dan de prijs daarvoor maar moet betalen.
Ik geef ze zo toch wel kansen genoeg dacht ik.


2 opmerkingen:

  1. Er is niks tegen om loyaal te zijn aan je (ex)werkgever, maar dat moet dan wel wederzijdfs zijn. Als ze zich naar jou uitsluitend zakelijk opstellen, moeten ze ook niet verbaasd zijn dat ook de 'retourbenadering' zakelijk zal zijn. Een Drentse zegswijze luidt "Geluk en wereldvree, giet tot an 't raandte van de portemenee". Voor loyaliteit is wel iets vergelijkbaars te bedenken.
    Ze mogen je wel smartegeld betalen in verband met gedefde vakantievreugd.
    Sterkte met de strijd en begrens de loyaliteit.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.