Bezoekers

Volgers

woensdag 13 juli 2022

Nou daar gaan we weer .......

Vannacht had ik liggen denken over de KPN. Ik had er genoeg van. Dus vanmorgen aan Lief medegedeeld dat ik KPN ging bellen om mijn nieuwe abonnement te annuleren. Ik wil rust in de tent of in ons geval in de camper.
Lief begreep het allemaal en bood aan zelf nog eens te bellen.

Wat een mutsen zitten daar op het call center, niet te geloven. We hadden snel beet. Volgens mij was het een studentje die van oorsprong een ratelslang moet zijn geweest. Ze ratelde maar door en begreep er niks van. Zij wist het allemaal en zou die oude mensen eens even vertellen hoe de vork in de steek zat. Ze gooide de heleboel door elkaar en zat vast met haar hoofd in het Hussel abonnement. 
Ik zag Lief bozer en bozer worden. 'En nu is het genoeg," zei Lief in ene keer, "geef me je manager maar." Maar tja dat wilde de ratelslang niet en ook niet een andere collega geven. Ze bleef maar ratelen en ratelen en het sloeg allemaal nergens op. Uiteindelijk verbrak ratelslang het gesprek. Ze drukte gewoon op de knop en weg was ze.

Ik dacht dat Lief een hartinfarct nabij was. Hij trilde van woede. Meteen na deze dame belde hij opnieuw en dan kun je in het keuze menu aangeven dat je belt over het laatste gesprek en meteen had hij weer beet. Hij was razend.
Deze keer kwam er een dame aan de lijn die er verstand van had en meteen begreep wat ons dwars zat. 

Als ik iets koop dan wil ik dat artikel hebben of kunnen zien of een contract zien waar precies instaat wat ik gekocht heb. Dat alles was dus bij ons niet het geval. En als ik dan een bericht krijg dat mijn bundel NU ingaat ik zie niets veranderen dan zit ik met een vraag. Mijn contract is me wel opgestuurd maar dat is een contract van juli 2021 en volgens dit contract krijg ik in de EU 25 Gb terwijl ik juist dit nieuwe contract heb afgesloten omdat me beloofd is dat ik 50 Gb krijg maar dat kan ik nergens terug vinden. Dus heb ik weer een vraag. En op al die vragen krijg ik geen antwoord,

Maar de dame aan de lijn die waarschijnlijk al een "oude" rot in het vak was en er verstand van had legde het allemaal keurig uit en ging eens voor ons vragen wanneer onze MIJN KPN app bijgewerkt werd. Dat zou na de eerste factuur datum zijn. "Dus," sprong ik bij, "ik krijg mijn volgende factuur meestal rond de 15 de van de maand en daarna moet ik dan de verandering in mijn app zien?"  En dat was dus helemaal juist. Ik had het goed begrepen.

Dus nog even geduld.
De 12de is mijn nieuwe abonnement ingegaan. Mijn factuurdatum is meestal rond de 15de. 26 Juli zijn de twee weken om dus mocht er niets aangepast zijn in mijn app dan annuleer ik de 25ste.

Verder laat ik het maar even rusten maar de datum staat in mijn agenda met een dikke rode streep eronder.

Vandaag hebben wij verder een heerlijke dag gehad met vuurtorens en zeehonden en KPN kan wat mij betreft de boom in voorlopig!!
Ik ga het er verder ook niet meer over hebben want het doet mijn bloeddruk geen goed maar ik laat jullie zeker weten wat het eindresultaat gaat worden.

2 opmerkingen:

  1. Ohh wat een frustraties allemaal zeg. Als ik dat allemaal lees komt zelfs bij mij de frustratie omhoog. Als iets eenmaal loopt dan gaat het wel goed maar voordat je op dat punt bent.... Zo herkenbaar. Ik vind dat je nog veel geduld hebt hoor. Denk dat ik zelf de boel al geannuleerd had en was overgestapt.
    Ik ga duimen dat deze dame gelijk heeft en blijkt dat alles over een paar dagen toch nog naar wens heeft uitgepakt.
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Inge, het is Lief die het geduld opbracht. Zelf had ik ook al lang de boel opgezegt.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.