Bezoekers

Volgers

donderdag 7 juli 2022

Ik kon het jullie niet onthouden vond ik.

 Ik heb er al vaker over geschreven hier maar nog nooit een foto gepost. De Robot maaimachine.

In Nederland zie je ze ook steeds meer. Ze lijken me inderdaad heel handig maar of het goed is in verband met de stikstof ?????????? 

Dan kun je toch beter die maaimachine met het paard ervoor hebben, toch?
Wie weet wat we in Zweden over een jaar 5 zien in plaats van de robot maaimachine????? Misschien wel een konijn of kat met een maai machientje achter zich aan 😂

Of nee nog beter.
We stonden gisteren bij een meer en nu zagen we regelmatig mensen met de auto aan komen rijden. Stapten dan uit om een rondje om het meer heen te lopen.
Hoe gek kun je het maken. Met de auto komen om te gaan lopen om beweging te hebben.

Misschien een idee om thuis een paar rondjes te gaan lopen met een maaimachine? 

Dan kan de auto stil blijven staan en stoot niets uit en de persoon heeft zijn beweging gehad en het gras is gemaaid. Wat een uitvinding toch. Misschien kan ik er patent op aanvragen 😅😅

 

12 opmerkingen:

  1. Wij hebben een grote tuin en een zitmaaier op benzine. Scheelt een uur of 3 maaien.
    En wij gaan ook regelmatig ergens met de auto heen om vervolgens te gaan maaien.
    Helemaal fout, dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. om te gaan wandelen dus... en niet ergens met de auto heen om te gaan maaien :)

      Verwijderen
    2. Wat is er mis mee als iemand je het (hoge) gras voor de voeten wegmaait, als je wilt wandelen?

      Verwijderen
    3. @Mevrouw W. ik neem aan dat je naar een mooi plekje gaat met de auto om daar te gaan wandelen en daar is zeker niks mee.

      @Willem, helemaal niks, hihihi.

      Verwijderen
  2. Ja. Knipoog. En sommigen hoeven niet te maaien maar rijden duizenden kilometers met auto of caravan/ camper om ergens te wandelen of te fietsen in een mooie omgeving. Wij doen dat ook regelmatig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Anoniem of vliegen naar ik weet niet waar, hahaha.

      Verwijderen
  3. Ik ga ook weleens met de auto weg om een stuk verderop te gaan wandelen. Want verandering van spijs….

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ja, ook robotstofzuigers, inderdaad zitmaaiers en robotmaaiers, afstandsbediening voor werkelijk alles, zelfs voor de gordijnen. Bladblazen i.p.v. een ouderwetse work-out met de bezem. Hoe gek wil je het hebben. En heel Nederland vervolgens naar de sportschool. Het is echt te gek voor woorden en het stoort me vaak ook.
    Fijne dag! Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Gerda, waarom willen al die mensen naar die dure sportschool terwijl de beweging zo dichtbij is te vinden?

      Verwijderen
  5. De precieze tekst weet ik niet meer, maar heb ooit eens een stelling bij een proefschrift gelezen die neer kwam op "In onze ijver sportief bezig te zijn willen we onze auto liefst zo dicht mogelijk bij de deur van de sporthal parkeren". In die tijd waren de sportscholen nog niet zo in.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.