Bezoekers

Volgers

woensdag 17 augustus 2022

Flow

Gisteren bij bonus-dochter had ik even een momentje voor mezelf. Bonus-dochter I. had een stukje van haar kies afgebroken en kon gisterenmiddag nog terecht bij de tandarts. Dat was dus boffen voor haar. Eigenlijk dubbel boffen want wij waren er toch en nu hoefde ze niet voor een oppas op zoek te gaan.

De jongens zijn onderhand 8 en 6 jaar dus al heel handig. Ze waren tv aan het kijken binnen bij de ventilator. Lekker koel dus.
Opa (Lief)  was een dutje aan het doen en ikke zat buiten op het terras met een tijdschrift, een Flow. Ik had het tijdschrift nog nooit ingekeken en ik had er geen idee van wat een leuk en mooi tijdschrift dat is.


Er staan prachtige illustraties in. Een beetje kunstzinnig zijn ze. Je zou ze zo kunnen inlijsten. Ook de inhoud van dit blad beviel me meteen.

Ik was helemaal verdiept in een verhaal toen bonus-dochter weer thuis kwam met een gerepareerde kies en natuurlijk begon ik over het blad Flow.
Bonusdochter koopt het blad los en vertelde me er van alles over. Vanmorgen voordat we wegreden gaf ze me een paar Flow's mee die ze nog thuis had liggen. "Kun je eens kijken of het blad je bevalt," zei ze.

Morgen is het de bedoeling dat we weer thuis gaan komen en daarna als ik 3 maanden reizen weer een beetje heb opgeruimd en geordend dan weet ik wat ik ga doen ........... Dan ga ik heerlijk in de tijdschriften snuffelen 😍



4 opmerkingen:

  1. Heerlijk, bijna thuis, zal ook wel weer fijn zijn. Ik ken het blad Flow ook, maar mijn blad is het niet. Ik heb toevallig gisteren een jaarabo op Saar genomen, ben heel benieuwd. Is een cadeautje voor mezelf en meteen ook voor anderen, want ook ik geef, net als bonusdochter, graag tijdschriften door aan anderen. Geniet van het thuis zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Saar, dat blad ken ik nog niet. Ik ga het eens bekijken. Bedankt voor de tip mevrouw Niekje.

      Verwijderen
  2. Ik kan erg genieten van de Flow. Ik knip, schrijf dingen over, gebruik sommige vellen in mijn vakantieboek als achtergrond voor mijn foto's. Ik koop ze meestal bij de kringloop of via MP.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had bij jou op de blog ook gelezen over het blad Flow en nu zag het liggen. Inderdaad hele mooie bladzijden zitten erin die je kunt gebruiken voor allerlei andere dingen zoals in een fotoboek. Ik ga het eens in de gaten houden want door al dat digitale gelees ben ik de tijdschriften helemaal verleerd en ik vond het zo gezellig om ze te lezen.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.