Bezoekers

Volgers

donderdag 18 augustus 2022

Mijn mobiele telefoon

Mijn mobiele telefoon begint een beetje erg snel leeg te raken en dat is niet zo handig want nu loop ik steeds met een powerbank in mijn tas.

Lief is ook op zoek want ook hij heeft hetzelfde euvel. Maar welke gaat het worden?
En dan maak ik mijn lijstje

Waarvoor wil ik mijn mobiel gebruiken? 
  1. Ik wil internetbankieren op mijn mobiel
  2. Mijn agenda bijhouden
  3. Foto's en video's maken
  4. Bereikbaar zijn via de whats app en de mail
  5. Mijn reisapp bijhouden
  6. Nieuws bijhouden
Ach ik wil er van alles mee kunnen doen dus ik wil een toestel die dat allemaal aan kan en ook een beetje goed werkgeheugen heeft.
Dan wil ik Android zodat ik alles kan combineren. Mijn tablet, laptop en telefoon.

Dan steekt er maar één toestel met kop en schouders er bovenuit zowel met zijn prestaties vooral op foto en film gebied maar dat niet alleen hij heeft natuurlijk ook zijn prijs erna.

Nu maar eens de prijzen gaan vergelijken want die verschillen vaak. 

Wat een "luxe" probleem.

2 opmerkingen:

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.