Bezoekers

Volgers

zaterdag 24 september 2022

De elektrische deken

Hebben jullie ook de voorbeeld brief van de NOS overgenomen in verband met het te snel verhogen van de prijzen binnen 10 dagen?
Ik heb hem gedownload, ingevuld en uitgeprint en ga hem vandaag op de post doen. Baat het niet dan schaadt het niet denk ik. Het kwam ook zo vreemd over. Direct na Prinsjesdag waar we te horen kregen over het prijsplafond kregen wij een mail dat de prijzen per 1 oktober 50% gaan stijgen.

Vreemd 😣

Met mijn schoonzus hebben we het er van de week natuurlijk ook over gehad. Al die stijgende kosten en we kwamen tot het besluit om een heerlijke elektrische deken aan te gaan schaffen. Het scheelt een heel stuk in de kosten en is heerlijk warm. 

Via de website van de Blokker, de winkel ligt op 15 minuten loop afstand, had ik al eens zitten kijken en ik zag er wel wat voor me bij dus liep ik er gisteren eens even heen.

Maar toen ik in de winkel was heb ik heel goed moeten zoeken naar de afdeling waar de elektrische dekens lagen. Na goed rond speuren ontdekte ik één plankje met een paar dozen waar 2 soorten onderdekens op lagen en die zocht ik nu net niet. Ik was op zoek naar de bovendekens dus maar eens gaan vragen aan de kassa juffrouw.
"Helaas," zei ze "is dit nog alles wat ik heb. De elektrische dekens vliegen de deur uit."  Er zijn dus meer mensen met die dit idee hebben. Zo kwam ik weer thuis zonder mijn deken.

Dat werd het internet afstruinen maar dat valt tegen. In de buurt was niets te vinden waar ze elektrische dekens in de verkoop hebben dus dan de webwinkels maar gaan bekijken en ja hoor bij de bekende Bol webwinkel was nog keuze genoeg.

WonenWonen

Ik heb alleen één probleem. De leveringen vinden vaak pas vanaf woensdag plaats en dan zijn wij weg met de camper.

Maar even wachten en hopen dat als we weer terug zijn er nog een deken voor me over is 😊

3 opmerkingen:

  1. Hallo Ellen, kun je de deken op een ander adres laten bezorgen, bij vrienden in de buurt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou kunnen maar ik wil andere mensen niet graag lastig vallen. Alles wat ik zelf kan wil ik ook zelf en wat maakt 2 weken later uit, toch?

      Verwijderen
    2. Ik reageerde op je opmerking: hopen dat als we terug zijn er nog een deken over is.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.