Bezoekers

Volgers

woensdag 14 september 2022

Geluk!!

Of het nu aan mijn engeltje heeft gelegen of wat dan ook maar ik had toch wel even geluk gisteren.

Onze tv werd opgehaald door een man die er dol blij mee was. Heerlijk toch. Nu had ik die ochtend alle cd's in mandjes, koffertjes en tassen gestopt want ze worden al lange tijd niet meer gebruikt. We gebruiken geen cd recorder meer maar luisteren altijd muziek via Spotify.

Rond half twee kwam de man voor de tv met een grote bestelbus voorrijden. Hij had twee jonge mannen bij zich die de zware tv de bus in droegen. Ik vroeg de man of hij de cd's ook gratis wilde hebben. 
De man zelf hoefde ze niet maar de jonge mannen wilden ze wel hebben.

"Dan haal ik ze even," zei ik.
Toen ik met mijn lading beneden aan kwam wisten ze niet wat ze zagen en mochten ze de mandjes ook hebben en ook het koffertje? En wat zagen de cd's er mooi uit. Als nieuw. Tja, wij zijn nu eenmaal zuinig op onze spullen. "Neem maar allemaal mee," zei ik. 
Toen vertelde me een van de jonge mannen dat als ik nog spullen had die ik kwijt moest ik hun altijd mocht bellen. Ze waren van de Kringloop!



Nou, ik had zeker nog spullen binnen staan voor de Kringloop want daar wilde ik vandaag nog heen. Nu hoefde dat niet. Bespaarde me een boel sjouwwerk.

"Willen jullie dan ook kleding?" vroeg ik "want daar heb ik nog 2 zakken van boven liggen." Ze wilden het allemaal graag hebben. Eén man liep met me mee naar boven zodat ik niet extra hoefde heen en weer te lopen. 
Heerlijk!!! We hebben samen alles in de lift gezet. Ik hoefde verder niet meer mee en kon de man zich wel redden. 

Ik heb een briefje van hem gekregen met hun adres en telefoonnummer en als we weer spullen hebben die we kwijt willen dan hoef ik hun maar te bellen.

Dus mijn ritje naar de kringloop is me bespaard gebleven.

2 opmerkingen:

  1. Het lijktn er erg op dat het geluksengeltje waarover je gisteren schreef vandaag voortvarend is begonnen met zijn/haar heilzaam werk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.