Bezoekers

Volgers

zaterdag 10 september 2022

Ik ben tevreden

We zijn weer een dag verder en mijn opruimwoede gaat maar door 😁 . Gisteren zijn we naar de Ikea geweest en daar heb ik eens goed ingeslagen. 

Ik zocht de grote bakken van het Skubb opbergsysteem. Ze passen prima in onze Pax kledingkasten en alles ligt nu netjes gesorteerd in onze kledingkasten.

Geen stapels t-shirts meer die kunnen omkiepen of losse spulletjes.


Zelfs Lief heeft zijn kast nu netjes 😂 De korte broeken en golfkleding ligt nu mooi in een bak net als de t-shirts, polo shirts en blouses.
De fleece truien en vesten liggen ook mooi bij elkaar in een bak. Er is natuurlijk ook weer een boel naar zakken verhuisd die naar de kledingbank gaan of ik laat ze hier staan voor als er weer kleding wordt opgehaald.

Ik kijk nu weer met mijn plezier in de kasten die al opgeruimd zijn. Dat geeft voldoening  😍.

Nu staan alleen de zakken nog in mijn werkkamertje die weggebracht moeten worden. Verder is dat kamertje weer top in orde. Ik wacht nog even met wegbrengen want er zal heus nog wel wat bijkomen 😆. 

Men zegt; een opgeruimd huis geeft een opgeruimd hoofd. Misschien is dat ook wel zo want ik voel me er goed bij.

Vanmorgen toch even stiekempjes op de weegschaal gaan staan.  Vannacht moest ik er wel 3 keer uit dus ik had goede hoop. 
Inderdaad liet de weegschaal weer een vriendelijker getal zien. Dus opgeruimd van buiten en van binnen en daarbij mijn kasten 😊

Ik ben dik tevreden voor vandaag.

2 opmerkingen:

  1. ik weeg me bijna elke dag, ben er aan gewend dat het schommelt en vaak weet ik niet waarom daarom maak ik me er ook niet meer druk om. Meestal hou ik zaterdag als getal aan maar vanmorgen had ik al een uurtje huisgehouden en 2 plakken gemberontbijtkoek gegeten, mijn weekend tractatie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doe ik ook Lot iedere ochtend voor mijn ontbijt. Het gewicht schommelt inderdaad. Mijn stand vanmorgen was in totaal -6 kg. Ik was er helemaal happy mee.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.