Bezoekers

Volgers

zondag 11 september 2022

Moeilijk hoor.

Vanmorgen las ik toch een bizar verhaal over een man die ze dood hebben aangetroffen op het dak van een kerk in Leeuwarden.

Ik las dat de 33 jarige man uit Leeuwarden er zelf opgeklommen is. Er zou een "noodlottig ongeval" moeten hebben plaats gevonden. Ik ben eens benieuwd wat daar gebeurd is.😟

De Oekraïne boekt ook winsten. Ze hebben in totaal al zo'n 2000 km aan land heroverd las ik. Het is toch wat, met natuurlijk veel hulp vooral uit Amerika, om het machtige Rusland beetje bij beetje terug te dringen.

De hulp die Europa geeft moet wel erg duur betaald worden. Ik hoorde op de tv dat Italië zich al achter de oren is aan het krabben. Moeten wij allemaal ten onder gaan aan hoge energiekosten die de oorlog uiteindelijk voor ons allen mee brengt of moeten we zeggen, stop. We geven geen hulp meer en in ruil daarvoor krijgen we weer gas zodat onze mensen fatsoenlijk de winter door kunnen komen.

Moeilijke beslissing wordt dat. 

Poetin moet ook niet denken dat hij met ons kan doen wat hij wil, vind ik. Biden lacht stiekem in zijn vuistje.

Ik denk;
Twee grote machten die de wereld willen beheersen. Rusland en Amerika en wij zijn de speelballen, de inzet. Nu is het de Oekraïne en strakjes gaat dat steeds verder en verder.
Laat het klimaat even het klimaat en zorg dat de gewone man weer zijn leven kan leiden. 

Wat noodzakelijk is moet toch mogelijk kunnen zijn. Het liefst NU en niet volgend jaar.

2 opmerkingen:

  1. Ik las ook al dat die idioot in Leeuwarden het dak opging om lood te stelen. Als dat echt zo is (en ik vond het niet eens onwaarschijnlijk) was het een kwestie van Eigen schuld, dikke bult.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Om lood te stelen??? Ik heb er verder niets meer over gehoord maar dan is het inderdaad; Eigen schuld, dikke bult.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.