Bezoekers

Volgers

donderdag 1 september 2022

Lopen en oefenen

Vandaag heb ik weer een prestatie geleverd voor mezelf. Ik liep liefst 13.532 stappen.

Lief wilde zijn nieuwe stabilisator terug brengen naar de Media Markt. Gisteren had hem gekocht met de verzekering dat de app van het apparaat ook op de nieuwe mobiel kon. Niet dus.  

Om een lang verhaal kort te maken we zouden vandaag dus lopend naar de MM gaan die aan de andere kant van de stad ligt ongeveer 3 km lopen. Vandaar uit nog naar een andere fotozaak gelopen die zorgde voor een mooie route langs de Maas.

Na deze winkel bezocht te hebben overigens zonder resultaat zijn we eerst een kopje koffie gaan drinken bij Coffee Lovers om even uit te rusten en daarna weer richting ons huis te lopen.
Thuis zag ik dat ik 8 km gelopen had en dik 13 000 stappen. 🎊

Het was heerlijk weer en zo konden we onderweg onze nieuwe toestellen eens uitproberen wat het fotograferen en filmen betreft.

Mijn filmpje was goed opgenomen maar ik zelf sta maar half in beeld. Het uitproberen met de 2 beelden lukte me goed. Een volgende keer dus beter opletten.


Mijn foto's waren wel goed gelukt en de zoom werkt perfect.




Op de terug weg naar huis wilde ik nog even een kaarsje branden bij de Onze Lieve Vrouwe Basiliek om te bedanken dat we weer goed en veilig zijn thuis gekomen van onze reis naar het noorden.


Dit is echt een heel bekend plekje waar bijna iedere Maastrichtenaar wel eens een kaarsje opsteekt.



6 opmerkingen:

  1. Niet alleen de Sjeng doet dat. Ik ook als ik in Mestreech ben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zijn ook altijd mensen te zien. Ik denk dat er meer mensen zijn die even een bezoekje brengen en een kaarsje opsteken.

      Verwijderen
  2. Hoef je morgen vast niet 'bang' te zijn voor de weegschaal met al die stappen die je hebt gezet! Ik lees graag of er weer wat af is. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. We hebben dan ook geweldig weer deze zomer. Soms te warm maar tja .......... Ik mopper niet.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.