Bezoekers

Volgers

maandag 3 oktober 2022

Prikken

Mams had dezelfde envelop gekregen als ik. Vanmorgen heeft de buurman haar brievenbus geleegd en haar post naar boven naar haar appartement gebracht.

In de envelop zat dus de uitnodiging van de griepspuit. Ik had het goed geraden 😄
Mams gaf me door dat we zaterdag 5 november onze prikken mogen halen en dat gaan we zeker doen. 
Het enigste waar ik mee zat was dat de corona- en de griep- en pneumokokken prik op één en dezelfde dag zou zijn maar er zit op deze manier een maand tussen de corona- en de griep prik en dat zal zeker geen probleem zijn.

Alweer een zorg minder 😀
De corona prik vind ik wel erg belangrijk op het moment. 

Ik las dat de corona weer flink in opkomst is. We willen nog wel even goed oppassen zodat de ablatie van Lief de 24 ste van deze maand kan doorgaan. Hij kan het maar achter de rug hebben. Ik moet er niet aan denken dat alles uitgesteld moet worden omdat hij corona heeft opgelopen.

In de Belgische ziekenhuizen zijn ze ontzettend streng. Je moet nog altijd met een mondkapje op lopen anders kom je er niet in. Er zal ook wel weer een coronatest of te wel een neuswisser aan vooraf gaan maar dat horen we maandag wel bij de anesthesist.

We gaan nu nog even door met genieten in Frankrijk. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.