Bezoekers

Volgers

vrijdag 21 oktober 2022

Update ............

Vandaag vrijdag en eigenlijk een weeg-dag maar dat sla ik deze week maar over. Ik heb teveel gezellige bezoekjes gehad en als ik visite heb dan ga ik niet zitten toekijken hoe de visite aan het gebak zit te knabbelen. 😀 O nee hoor dan doe ik gezellig mee dus de weegschaal maar even aan de kant gezet.

Vandaag alle papieren bij elkaar verzameld die Lief zondag bij zich moet hebben bij de opname in het ziekenhuis. Een zak van het ziekenhuis gevuld met stripjes van medicijnen die hij slikt, paspoort klaar gelegd en alles wat hij zoal nodig denkt te hebben in een weekend koffertje gestopt.
Nog even en het startsein wordt gegeven.

Om de tijd te doden maken we gezellige uitstapjes tussen de gezellige bezoekjes door. 

Vandaag zijn we begonnen met ons te oriënteren naar relaxstoelen. We zijn weer wat wijzer geworden maar wat een levertijden zijn dat weer. Als we nu stoelen zouden kopen dan zouden ze pas in februari geleverd kunnen worden. In februari zijn we waarschijnlijk niet eens in het land maar ergens in het zuiden van Europa. 
We wachten nog maar even. We hebben de tijd.

Wat de elektrische deken betreft die is afgelopen maandag weer bij de aanbieder afgeleverd maar het geld heb ik nog niet terug. Dat kan 7 werkdagen duren dus ........ wordt vervolgd.

Mams heeft vandaag haar eerste bezoek gehad van de fysiotherapeut die oefeningen met haar doet in verband met de slijmbeursontsteking. Het is mams heel erg meegevallen, gelukkig. Hopelijk gaat de pijn nu ook snel verminderen want mams heeft er wel erg veel last van.

Wat een ellende weer met de botsing van de veerboot en de watertaxi. Vreselijk en weer 2 vermisten. Het houdt niet op. Hopelijk vinden ze de lichamen want door de stromingen kan dat natuurlijk erg moeilijk worden.

Ik heb ook gelezen dat we onze kassabonnen goed moeten controleren bij de AH en de Jumbo omdat de aanbiedingen vaak niet goed verrekend worden.  Meestal vallen te fouten ten gunste van de supermarkt en niet van de klant. 
Toevallig kijk ik meestal de bon wel na en gelukkig heb ik nog geen problemen gehad, jullie wel?





9 opmerkingen:

  1. Ik heb al zo'n 20 jaar Farstrup stoel met voetenbankje. Model Casa is het model voor mij. De rugleuning kan versteld worden. Op zich zijn het simpel ogende stoelen Scandinavisch design. Ik ben nu aan mijn derde set bezig allemaal via Marktplaats. Partner heeft een ander model.
    Of zoeken jullie een grotere stoel met meer fauteuil/kuip model. Neem er niet een waarvan je de voetensteun kan uitklappen als hij ingeklapt is en je wil opstaan zit die onder de zitting in de weg, althans bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lot we zoeken stoelen met voetenstuk eraan vast en die dan vanzelf onder je stoel verdwijnen. Ooit hebben we 2 heerlijke stoelen gehad van Rolf Benz met 2 hockers erbij. Ze waren goddelijk. We hebben er heel wat jaren plezier van gehad. Er was één nadeel aan dat ze ontzettend veel ruimte in beslag namen dus dat wil ik een beetje vermijden deze keer. We hebben nu 2 stoelen met ook weer een grote hocker ervoor. Farstrup stoelen ken ik niet. Ik ga ze eens opzoeken want ik houd van Scandinavische stijl.

      Wat de kassabonnen betreft. De prijzen ken ik ook niet uit mijn hoofd. Ik kijk alleen of mijn kortingen eraf zijn getrokken.

      Verwijderen
    2. de Farstrups zijn niet zo kolosaal maar echt elegant.

      Verwijderen
    3. Lot, waar ik eigenlijk vanaf wil zijn de losse voetbankjes omdat ze zoveel plaats innemen.

      Verwijderen
  2. Over de kassabon nog: ik weet echt niet alle prijzen uit mijn hoofd om de kassabon te bekijken. Ik check wel of de sticker met bv 30% afgeprijsd is verwerkt en de niet verspilbak artikelen van 25 of 50 cent. Heb jij de prijzen dan op papiertje voor je boodschappen gaat doen of schrijf je ze op als je wat in de wagen legt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh ja ik heb af en toe een fout op de kassabon gehad. Dan kreeg ik het hele bedrag terug. Ook meldde ik een keer een te lage prijs. Daar kon men niets mee en men liet het zo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was boffen Izerina met de te lage prijs maar eigenlijk toch te gek. Ze hebben geld nodig en op deze manier geven ze het geld weg. Mag wel vaker gebeuren, toch:)?

      Verwijderen
  4. Ik weet niet of je het gelezen had op mijn blog maar ik had nog niet zo lang geleden 63 komkommers teveel op mijn bon. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb ik gelezen. Hoe gek kun je het maken hihihihihi

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.