Bezoekers

Volgers

woensdag 26 oktober 2022

Warmte

Nog even een kleine update over de elektrische deken bij Bol. Het geld is gisteren terug gestort op mijn rekening. Gelukkig heb ik ook nog nooit problemen gehad bij Bol en daarom koop ik er ook graag en het voelt heel veilig voor mij.

Dat was het verhaal over de elektrische deken. Ik heb nog geen andere gekocht want ik heb er weinig vertrouwen in. 

Als het koud wordt dan gaat onze kachel maar lekker aan en dan bedoel ik voorlopig onze elektrische open haard 😂


Het beeld spiegelt wel erg op deze afbeelding maar jullie kunnen ongeveer onze open haard zien brandend en wel. Hij laat vlammetjes zien en hij kan ook nog warmen. Ik kan hem op 1000 W of 2000 W zetten of alleen op vlammetjes kijken. Wij vinden hem wel gezellig in de kamer hangen.

Ooit kochten wij hem in zuid Frankrijk bij een temperatuur van 32 graden. Toen ik hem in de winkel zag staan was ik er meteen verliefd op dus werd de open haard gekocht en in de caravan gestopt die we toen nog hadden. Onze buren vonden het wel grappig dat wij bij die warme temperatuur een open haard hadden gekocht. Die vakantie hebben we er nog vaak om moeten lachen.
Thuisgekomen moest Lief er alleen nog een stekker aan maken want die zat er niet aan. 

We moeten hem nu al wel zeker 10 jaar hebben en hij verveelt nog lang niet 😄.

2 opmerkingen:

  1. Leuk ding.. Wij hadden een houtkachel in Frankrijk bij zo'n grote bouwmarkt gekocht maar na 4 jaar toch besloten om de schoorsteen af te bregen. Nu staat hij bij oudste dochter na H. mooi te wzen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Lot. Dus uit het oog maar niet uit het hart ;)

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.