Bezoekers

Volgers

dinsdag 25 oktober 2022

Weer thuis

Yes, yes Lief is weer thuis!!

Hoe het kwam deze keer, geen idee maar we hadden het alle twee best moeilijk met de ziekenhuisopname. 
Je zou er toch aan moeten wennen bij de derde keer maar niet dus. Je weet eigenlijk niet hoe het allemaal gaat aflopen. 
Gelukkig is het weer achter de rug en daar zijn we hardstikke blij mee. Ik heb mijn Lief weer thuis.

De professor die de operatie heeft gedaan was dik tevreden en had er een goed gevoel bij vertelde hij ons gisterenavond op zijn ronde. Hij heeft zijn best gedaan en Lief zijn hartje weer helemaal in orde gebracht. Mocht nu toch weer ergens de onregelmatigheid de kop op steken dan zou een pacemaker voor Lief een goede optie zijn.
Maar zover zijn we nog niet.

Lief is thuis en mag nu eerst rustig opknappen. 

Toen ik gisteren in de spannende wachttijd stond en moest afwachten wanneer ik iets zou horen van Lief na de operatie moest ik mezelf zien bezig te houden om de tijd door te komen en dat heb ik gedaan. 😁
Gisterenmorgen stond ik namelijk al om 8 uur bij de supermarkt om de ingrediënten te halen om wafels te gaan bakken.
En dus kon ik tegen 9 uur beginnen.

Het kost wat tijd dat bakken maar het rook heerlijk in huis en ik had de nodige afleiding.

's Middags mocht ik op bezoek in het ziekenhuis en heb natuurlijk wafels meegenomen voor Lief die er altijd van kan smullen. 😇 Ik nam ook nog een schaal met wafels mee voor de verpleging van de afdeling. Dat vonden ze wel leuk. Ik weet uit ervaring dat zo'n extraatje altijd heerlijk smaakt onder werktijd bij de koffie.

Als ik van de week naar mams ga dan neem ik ook voor haar een stapeltje wafels mee. Mams bakte ze vroeger zelf en dat kan niet meer. Zo kan mams ook genieten van haar eigen recept wafels.

Zo wordt het stapeltje wafels kleiner en dat is maar goed ook want wij moeten opletten dat we niet teveel snoepen 😅😅


10 opmerkingen:

  1. Fijn dat alles weer goed is gegaan. Wafels bak ik ook wel eens in het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn zo lekker maar niet goed voor de lijn. Ik maak ze nog maar zelden daardoor.

      Verwijderen
  2. Brusselse wafels; er zijn slechtere zaken in dit leven. Met wat (bos)vruchten en slagroom een ware traktatie en ook niet te versmaden met banketbakkersroom. Maar wel vrij desastreus voor de lijn. Daarom moet het ook een zo-nu-en-dan-traktatie blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Willem, dit zijn geen Brusselse wafels maar wel desastreus voor de lijn. Het moet wel bij een traktatie blijven natuurlijk maar nu mag het even.

      Verwijderen
  3. Wat een geruststelling,dat het weer goed is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, weer thuis en alles in orde!! Die stapel wafels ziet er heerlijk uit, kan me goed voorstellen dat de verpleging dat leuk en lekker vond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Ellen dat is heel goed bericht, en nu aansterken voor Frits maar dat komt helemaal goed bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.