Bezoekers

Volgers

vrijdag 9 december 2022

De nieuwe stoelen

Onze nieuwe stoelen staan te pronken in de kamer en ze pronken niet alleen maar ze zitten ook nog heerlijk!!

Afgelopen maandag zijn ze de stoelen komen brengen. Wij waren de eerste klanten en dat is maar boffen en hoef je niet een hele dag zitten wachten.

De stoelen zijn op maat gemaakt maar we vinden de stoel van Lief een beetje erg hoog en die hadden we liever iets lager op de poot.
Dinsdag even gebeld naar de serviceafdeling en het is geen enkel probleem om hem iets te verlagen vertelde de vriendelijke dame ons.

Er zal binnen twee weken contact met ons worden opgenomen door een servicemonteur om een afspraak te maken.


De zwarte plekken die je op de achterkant ziet van de stoel is de accu. Hij zou ongeveer een maand moeten meegaan.
Je ziet de linkerstoel die een heel stuk hoger is. Nu heeft de stoel een langere rug omdat Lief een stuk langer is dan ikzelf. Mijn stoel (rechts) is dan ook kleiner en zou echt te klein zijn voor Lief. Als hij in mijn stoel zit dan past zijn hoofd niet op de hoofdsteun en ook het zit gedeelte is iets langer.
De stoelen zitten echt perfect.
Meubelzorg heeft goed werk geleverd. Wij zijn er dik tevreden over 👍

15 opmerkingen:

  1. Jammer dat dergelijke stoelen zo lelijk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op een dergelijke reactie past uitstekend een door mijn vader veel gebezigde uitspraak: "wat de ien niet lust, et de ander zich dik an". Vertaald vanuit het Drents naar het Nederlands: Niks is dommer dan je eigen smaak als norm te stellen. Dat is geen letterlijke vertaling, maar in een breder verband getrokken.

      Verwijderen
    2. Waarom dom, Willem?
      Anoniem mag toch gewoon zijn of haar mening geven? Of u het daarmee eens bent is weer wat anders.

      Verwijderen
    3. @Willem, dat denk ik ook. Je eigen smaak als norm schikken is helemaal fout. Gelukkig maar want anders hadden we allemaal hetzelfde en dat zou er maar een saaie wereld van maken.

      Verwijderen
    4. @Anoniem9 december 2022 om 21:21, dat hij/zij de eigen mening verkondigt vind ik niet erg; integendeel dat mag en moet ook kunnen, maar ik viel over de absolute toon die eruit sprak. Geen enkele relativering; nee ze zijn lelijk. Einde discussie.
      Alsof een ander er niet anders over denken mocht.

      Verwijderen
    5. Willem ik ben het helemaal met je eens.

      Verwijderen
  2. Gezellige reactie van anoniem 😢 Hoe kom je erbij om dat te schrijven aan iemand die heel blij ermee is.

    Ik vind de kleur heel mooi, zou ik ook hebben kunnen kiezen als het bij de rest zou passen.

    Ooit heb ik nog met ex een hele 3-zits grote bank gekocht, je ziet ze wel eens in Amerikaanse series en de bekleding was blauw met rode rozen. Klinkt vreselijk maar het was echt bijzonder en mooi. En de 2-zits was blauw met een paisley design.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lot, je hebt altijd mensen die liever anoniem willen blijven om iets kenbaar te maken. Jammer dat ze dan hun naam niet kenbaar maken :)

      Verwijderen
  3. Je kunt ook heel blij zijn met iets dat heel lelijk is. Maar echt leuk omdat als eerste bericht te zien is het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaloerse mensen zullen altijd in ons midden zijn. Jammer want er is geen enkele rede om jaloers te zijn ;)

      Verwijderen
  4. Azijnpissers heb je altijd, soms is het ook een kunst om gewoon je mond te houden Anoniempje. Afgelopen week was ik bij mijn broer en wat stonden daar in de woonkamer, dit soort stoelen, zelfde kleur. Ik heb de achterkant niet bekeken omdat dit mij niet interesseerde, ze zaten heerlijk. Mijn schoonzus had er ook nog een Stoov kussen in liggen, hemels zitten meldde ze. Consumindersingle. blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zitten inderdaad heerlijk en een Stoov kussen is ook iets ideaals.

      Verwijderen
  5. Het zijn geweldige stoelen en jullie gaan daar heel veel en lang plezier van hebben. Ik kan het weten want wij hebben er ook twee. Iets ander model, maar ook met accu's. Trouwens, met die accu's valt het mee, hoor. Wij doen wel een maand of twee soms drie met een opgeladen accu. Meubelzorg is prima en wij zijn ook heel tevreden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Griemmank wij zijn er ook heel tevreden mee. Ze zitten zalig!!

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.