Bezoekers

Volgers

zaterdag 31 december 2022

Laatste dag.

Het is alweer de laatste dag van het jaar. Nog even en we rollen het jaar 2023 binnen. 
Wij hopen op een gezonder 2023 dan 2022. In ieder geval een jaar met minder dokters bezoeken. Wij doen in ieder geval ons best en natuurlijk hopen we ook weer op een reislustig jaar.
Onze plannen voor het komende jaar staan nog even op losse schroeven.

Het ligt er vooral aan wat de dokter in petto heeft voor Lief en als het allemaal oké is dan vertrekken we al over 2 weken. Potverdikkie ik mag wel eens aan mijn voorbereidingen gaan beginnen.

Medicijnen hebben we in ieder geval tot half mei en dat is wel een van de belangrijkste dingen.

Ik moet nog boodschapjes gaan opschrijven zoals hagelslag voor 3 maanden en braadboter. Koffiemelk gebruiken we niet dus dat is al een zorg minder. In Spanje kennen ze dat soort dingen niet en wij kunnen niet zonder 😂

Volgende week, met drie koningen, is mams jarig en wat voor een cadeautje zal ik voor haar meenemen?? Ik heb totaal geen idee. 94 Jaar gaat mams worden.

Gisteren kreeg ik een appje van een neefje waar ik naast had gezeten op de verjaardag van zijn moeder tweede kerstdag. Ik schrok ervan. "Ik ben positief getest." las ik dus meteen een test gedaan bij mezelf. Gelukkig negatief.
Hij dacht dat hij griep had 😔 en ik natuurlijk ervan uit gegaan dat ook zo was.

Zo zie je maar weer hoe snel je een boel mensen kunt aansteken als je jezelf niet even test voordat je op een verjaardag verschijnt als je niet lekker bent.

Wij gaan het jaar gelukkig corona vrij afsluiten. Nou ja dat hoesten nemen we maar op de koop toe al begint de boel nu wel wat losser te komen.

Lekker thuis met ons tweetjes met een pot drop tussen ons in. Oei, niet goed!! Ik weet het maar nu mag het even. 😙

Ik sluit deze laatste blog van dit jaar af en wens jullie een liefdevol en vooral gezond 2023 toe en dat we nog maar lang van elkaar hier mogen genieten.

Lieve groet, Ellen

6 opmerkingen:

  1. Voor jullie ook de allerbeste wensen. Wij gaan wel met corona het jaar uit, want manlief heeft het sinds donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei, beterschap Mevrouw W. en pas jij maar goed op jezelf xx

      Verwijderen
  2. DE beste wensen voor komend jaar.
    Wij hebben nog geen corona gehad, wel alle vaccinaties en boosters en hopen dat zo te houden, Weinig contacten is dan unstig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij hetzelfde Lot. Alle prikken gehad en steeds bij iedereen zoveel mogelijk uit de buurt gebleven. Nu na 2 jaar eindelijk weer eens naar de verjaardag van kleinzoon op de eigenlijke feestdag en boem. Lief kreeg de griep. Daarna ik na 2 jaar weer eens naar de verjaardag van schoonzus en boem zat ik naast mijn neef met corona terwijl ik het niet wist. Gelukkig heeft het geen nadelige gevolgen gehad.

      Verwijderen
  3. Ik wens jullie een gezond 2023 en eentje waarin jullie weer volop kunnen genieten van mooie reizen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Mevrouw Niekje. Wij hopen natuurlijk ook dat we over 2 weken weer mogen vertrekken.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.