Bezoekers

Volgers

zondag 25 december 2022

Labradoriet ......

Gisterenmiddag op zoek gegaan naar een Labradoriet en nergens kunnen vinden dus gisterenavond er eentje online gekocht. 

Het is een armband die ik dus heel gemakkelijk op de huid kan dragen. Donderdag zal ik hem krijgen. Ik heb gekozen voor een A-kwaliteit, een steen van 100% natuurlijke Labradoriet.

Ik zal jullie zeker laten weten hoe mijn bevindingen zijn.


Lief zijn koorts is weer gezakt en hij wil toch graag mee vanavond. Nu maken we dit soort dineetjes ook niet zo heel vaak mee en het zou jammer zijn als Lief dit moest missen. We zien wel hoe het gaat lopen. 

In de auto moet hij maar een mondkapje op om mams niet te besmetten. 
Waar we gaan eten zullen wel meer mensen met verschijnselen rondlopen. In ieder geval is het geen corona want dat vond ik wel erg belangrijk om te weten i.v.m quarantaine voor ons alle twee.

Morgen nog een verjaardag van mijn schoonzus die dan 60 jaar wordt maar daar ga ik dan alleen heen als Lief nog niet lekker is.

Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen en zeker griep en corona vrij 😊


3 opmerkingen:

  1. Hoop dat jullie fijne dagen hadden. Heb een een Labradoriet voor een speciale reden nodig?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. De Labradoriet ga ik gebruiken om negatieve invloeden te weren ;)

      Verwijderen
    2. Dat gaat vast heel goed helpen.

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.