Bezoekers

Volgers

zondag 11 december 2022

Onthullende docu serie over Harry en Meghan

De docu-serie over Harry en Meghan heeft wat stof doen oplaaien. Je hoefde vorige week geen nieuwsbericht te kijken of er werd over de Netflix serie gesproken.

Die moest ik dus met eigen ogen zien 😐

Het weer was me goed gezind. Lekker grijs weer en koud buiten.
Koffie erbij en hupsakee ......... in mijn luie stoel naar de serie kijken.

Ik heb alle drie de delen afgekeken en eerlijk gezegd viel het mij een beetje tegen. Het lijkt me meer een film over twee pubers die dwars willen liggen en onverwerkt leed hebben.

Als lid van een koninklijk huis word je van jongs af aan geleerd om om te gaan met de pers, lijkt me. Niet alleen het Engelse koningshuis heeft hier mee te kampen maar ook het Nederlandse en alle andere. 
Harry heeft denk ik een trauma opgelopen door alles wat met zijn moeder is gebeurd.

Prinses Diana werd nogal graag gezien door fotografen en zij was met die aandacht niet opgevoed net als Meghan. 
Ik kan me best voorstellen dat het niet fijn is om zo achterna gezeten te worden. Het is zeker heel irritant. 
Koningin Maxima is er ook niet mee opgevoed maar de een kan er beter mee omgaan dan de ander.

Bij Harry speelt de pers nu eenmaal een grote rol en loopt als een rode draad door zijn leven. Hij zou beter in therapie kunnen gaan maar wie weet werkt deze serie wel als therapie voor hem.

Ondanks dat Meghan en Harry de publiciteit haten hebben ze deze toch weer opgezocht om de serie te maken. Het is een geldkwestie. Ze moeten nu ze overal afstand van hebben genomen zich zelf zien te bedruipen. Vandaar deze film.

Er komen geloof ik nog een paar delen van deze serie maar ik hoef ze niet meer te zien.

4 opmerkingen:

  1. Ik heb de serie niet gezien en hoef dat ook niet. Alleen al uit alle verhalen in de media weet ik dat het 2 verwende kinderen zijn, die menen overal recht op te hebben zonder er iets voor terug te doen. Ja Harry is zonder moeder moeten opgroeien, maar dat moesten, moeten en zullen miljoenen andere kinderen ook moeten.
    En Meghan…… brr. Ze hangt verhalen op die door anderen volledig ontkent worden. Mensen die erbij betrokken zouden zijn. Er zal wel een naam zijn voor haar psychische aandoening. Maar dat neemt niet weg dat ze liegt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken ze niet, hoeft ook niet. Maar wanneer je bewust de press op zoekt op het moment dat net de 'storm' rondom je persoontjes is gaan geluwd dan ben je er ook op zoek naar en dat snap ik dan niet. Consumindersingle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de drie delen ook gezien en vond het erg eenzijdig. Ik zie alleen maar hoe geweldig H. en M. zijn, dat ze leuke dingen doen, zich inzetten voor goede doelen en zijn slecht behandeld. Dat laatste is natuurlijk ook zo, dat zal niemand ontkennen. Maar waarom een serie maken over hoe goed je bent? Geld, dat is de enige reden die er is. Ze willen graag laten zien hoe gewoon ze zijn, maar zijn dat niet, worden dat ook nooit. Ik hoef de volgende drie delen niet meer te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Ik kan wel merken dat er meer mensen zijn die net als ikzelf niet direct een fan zijn van het stel. Het lijkt me al helemaal niet mooi dat vooral Harry zijn koninklijke familie, zijn vader en broer, zo te kijk zet. Laat Harry en Meghan maar heerlijk in Amerika blijven. Ze hebben het daar goed en hun familie heeft er zo het minste last van. H en M zullen zich niet populair gemaakt hebben door deze docu.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.