Bezoekers

Volgers

donderdag 12 januari 2023

Bedankt.

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. We houden de moed er maar in. Komt goed want ook als het foute boel is dan is het goed te behandelen.
Daar gaan we maar voor. Wat de camper betreft en onze reis ........... die lopen niet weg. Het wordt alleen allemaal een beetje opgeschoven 😉

Voorlopig gaan we door met de orde van de dag.
Ik ben het boek aan het lezen dat Claudia de Breij schreef voor de 18de verjaardag van onze kroonprinses Amalia.

Wat een leuke prinses is dat. Het boek geeft een heel positief beeld van Amalia. 
De prinses neemt Claudia mee naar plekken die belangrijk voor haar zijn zoals de Koninklijke Stallen, haar school en de strandtent waar ze wel eens werkt.

Ze vertelt over het verlies van haar oom Friso en tante Inés. De humor van de Amalia is heerlijk en tussen de regels door kun je ervan genieten.


Ik zou zeggen lezen tegen degene die het nog niet gelezen hebben.Het leest gemakkelijk en telt 111 pagina's.


2 opmerkingen:

  1. Ik heb het ook gelezen en vond het niet onaardig, je krijgt een beeld van de prinses en ze lijkt me een leuk mens!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.