Bezoekers

Volgers

zondag 22 januari 2023

Een rustige zondag.

 


Het is nog altijd wit bij ons op straat. De wegen worden wel schoner en de zwarte drab wordt minder. De stoepen zijn nog ijsbanen. Toen wij ons gisteren aan de boodschappen hebben gewaagd  zijn we over de weg gaan lopen net zoals vele anderen. We hebben geen zin in botbreuken.

Op het moment is het -1 en er vallen piep kleine vlokjes. Wij blijven maar eens heerlijk binnen vandaag.

Vorige week schreef ik over een springer bij ons aan de overkant met al de politie auto's, brandweer enz enz. We hebben nu gehoord dat het een springster is geweest. Een jonge vrouw van rond de 50 jaar en sinds een jaar een raadslid in Maastricht.
Vreselijk.
Zij woonde niet in de flat aan de overkant. Is zij bewust erheen gegaan met dit vreselijke doel voor ogen?
Je moet er niet teveel bij nadenken.

Op zondag zijn we altijd wat laat.
We slapen uit (doen we wel vaker 😅😅) en kijken meestal naar WNL op zondag. Eigenlijk vind ik Rick Nieman steeds vervelender worden. Hij zou neutraal moeten zijn in zijn gesprekken maar als hij iemand niet moet dan merk je dat vrij snel. De persoon wordt af gekat en de spreektijd ingekort. Iemand van de VVD mag zijn verhaal uitgebreid doen maar owee als Geert Wilders er zit dan is het gesprek zo afgelopen. Nu ben ik geen fan van Geert W. maar deze naam valt me net in en ik vind het niet netjes om die man steeds in de rede te vallen. Nu merk ik steeds vaker op dat hij dat doet bij mensen.

Ik begin me steeds meer aan hem te ergeren en dus kijk ik niet meer met dezelfde passie als voorheen naar het programma.

Na WNL kijken we naar Youtube waar we de vlogs van onze vaste vlogger vrienden gaan bekijken. De meesten verblijven nu in Spanje en enkele zijn nu in Marokko te vinden.
We genieten van de beelden en wanen ons even daar waar zij zich nu bevinden.

Vanmiddag hebben we er nog een paar op het programma staan dus als jullie me zoeken .............. ik ben er even niet 😊😎

4 opmerkingen:

  1. Wij luisteren naar de Sandwich van Jaques Kloters na Vroege Vogels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De ‘springster’ is een wanhopig mens die het leven niet meer aan kon. Geen trampolinegebruiker of bungeejumper!
    Men kan, m.i., Geert W. niet vaak genoeg in de rede vallen. Nog beter, geen podium geven!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg wat de springster betreft, Thea. Ik moet er niet teveel bij nadenken ffffffff.
      Wat Geert Wilders betreft, waarom nodigen ze hem eigenlijk uit?

      Verwijderen

Een reactie of bericht achterlaten vind ik altijd leuk en kan altijd via dit formulier.